Láska na 50 let.

Dokážete si představit, že s někým strávíte celý svůj život? :)
Mě to přijde hrozně krásný. A hrozně těžký.
Babička s dědou slavili zlatou svatbu. To znamená 50 let.
To už se nikomu jen tak asi nepovede...

Oslava byla vážně suprová a se všim všudy. Dokonce jsme šly i do sauny, která byla vážně luxusní :)
Když se u večeře objednávali panáky, tak jsem si musela dát zelenou, protože whiskey prostě nepiju. To jediný tak trošku shodilo laťku honosnosti :D

Šli jsme i na běžky, ale 12 km mě totálně vyčerpalo. Kde jsi, moje kondice?!
a dovolím si přidat ještě jednu fotku s maskou Stormtroopera z Klonových válek. 
Ten dětský koutek tam byl totiž k nezaplacení!
(na fotce mám speciálně vypůjčený šaty jakoženasvatbu, přišla jsem si fakt divně, když jsem v nich chodila po restauraci plný lyžařů a lidí v teplákách :D)

Komentáře

  1. je to nádherný :) ale máš bohužel pravdu, že teď už seto jen tak někomu nepovede.. Jen netuším proč.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protože teď už nic nemá dlouhou trvanlivost..

      Vymazat
  2. Babička s dědou jsou spolu asi 56 let, taky to obdivuju :) Jinak šaty jsou skvělý a babičce si hrozně podobná :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, původně jsem si myslela že si udělala nějakou photoshopovou fotku sebe před padesáti lety jakože... Mno a ona je to babička! Fakt nehorázně podobný! Tak babičce popřej i za mě!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tom asi vážně něco bude. Mně to tak vážně nikdy nepřišlo:D

      Vymazat
  4. Tyjova, tvoje babi ti je strašně podobná! :)
    Taky jsem teď byla v Alpách. Co vůbec maturita?? Zvládáš? :p
    -Florette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maturitu zvládám jakžtakž, ale myslím, že bych ji měla zvládat asi o něco líp :D

      Vymazat
  5. jsi jí fakt neuvěřitelně podobná, hlavně od nosu nahoru :)) na jakou VŠ (na jednu jen) bys chtěla uplně nejvíc?měj se krásně:*

    OdpovědětVymazat
  6. 50 let. to jenádhera.. moje prarodiče taky letos slaví zlatou svatbu:)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný:) kéžbych to jednou měla:))!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY