Hej, houmí!

Prázdniny jsou tady! Už asi tak 2 měsíce a ještě dva měsíce budou, jupí! Ty vysokoškoláci se prostě maj.

Docela jsem se bála, že se budu klasicky nudit.. Ale zatim se mi daří se tomu vyvarovat! :) A jaak?
1)Byla jsem s partou na vodě. Poprvé na vodě. A bylo to... super! Až na to, že neumim pádlovat. Hmm ale to je vlastně úplně nepodstatná věc. Hlavní je, že jsem se nespálila a neopila tak, aby mi bylo špatně.


Jeli jsme řeku Otavu. Spali v kempech a občas i pod širákem. Občas nám pršelo a občas bylo faakt velký vedro. Občas jsme měli štěstí na teplou sprchu a občas taky ne. Jedli jsme pořád těstoviny a s něčim (a okurky) a pili hodně vody, vína, piva, rumu a coly. Ale spíš tu vodu.
Hráli jsme na kytaru a hrála jsem Zombie (klasikaa). V Písku v jednom baru, kde sem si půjčila kytaru od cizích chlápků (klasikaa) a učila jsem se od nich  na banjo (jupí!), ale nenaučila...
Jo a tak trochu sem si utopila mobil, takže jsem teď tak trochu bez mobilu.


supercool instagram #zrcadlo#záchody fotky

2)V neděli po vodě jsme byli s klukama hrát beach volejbal, ale nějak nám nedošlo, že ve 2 odpoledne bude ten písek pálit jako svině (pozůstatek mluvy z vody, sakra!). A pak ještě na basket. Tyjo, žiju si nějak sportovně.

3)Dneska jsme malovali. Je to pořádná makačka. Ale je to tu hezkýý. Jestli někdo něco rozmázne o zeď na Star Wars party, tak budu hooodně naštvaná.
4)A taky jsme byli dneska v kině. Na Příšerkách. Byly prostě skvělý! :)

5)Zítra je Kouzelný úterý a tak bych to klidně viděla na další kino. Gatsby nebo World War Z?
A ve středu.. tradáá Shakespearovský slavnosti. Jupíí! :)

No a dáál? A dál už nic!

6 až ležatá 8) Vlastně možná i jo. Příští týden Holandsko ou jé. Pak Berlín. A pak Tatooine.

Zkoukli jsme celej seriál Sherlock a nalákalo mě to ke čtení knížek (konečněě), takže mám reading plán. Už mi tu ta knížka leží připravená vedle postele :)




Komentáře

  1. tyjo, nechápu proč se furt něčim chlubíš !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti tohle přijde jako chlubení, tak máš asi hodně nudnej život.

      Vymazat
  2. ty si taková vlezlá kravička vid :D hnusko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sem ráda, že už sem tak slavná, že mám i svoje vlastní hejtry :D

      Vymazat
    2. kteří ti budou znepříjemnovat život :D omg nefot se s tou čepicí, vypadáš hnusněji než obvykle :D

      Vymazat
    3. :D:D:D:D:D:D:D Anči hejtrs

      Vymazat
  3. vo*ukal bych tě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona neví, co to je :D

      Vymazat
    2. http://2.bp.blogspot.com/-BXpJJ-ULqNs/UXatnPFoNtI/AAAAAAAABPs/EDNBiz4H3v0/s320/11727_4655243149659_1333000304_n.jpg její výraz , když zjistí, že se něco někam strká :D

      Vymazat
    3. tak zase trošku klídek jo? :)

      Vymazat
  4. ty seš normální kravka, proč doprdele dávas moderovany komenty? to se jako bojíš pipinko? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle komentář je přesně ten důvod proč sem dala moderovaný komentáře :D
      Asi už to tady nebude taková sranda no..

      Vymazat
    2. kdyby ses projevovala vpohodě byli by všichni v pohodě...

      Vymazat
  5. Ty seš taková krááááááááááááska. Chudinko co tě to tady šikanuje za zmrdy,je zkopu!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, ty se máš, akční program :)

    OdpovědětVymazat
  7. Spíš kráááááááva. ale jedna z těch menších.

    OdpovědětVymazat
  8. Tady někdo těžce závidí Kanči zajímavej život a leží mu to dost v žaludku :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY