Pozor vyletí...

Konečně už je venku hezkyyy! I když se mi to líbí, tak na to nadávám, protože v tak hroznym vedru se prostě nedá žít!

A dneska to bude asi spíš fotočlánek (-jsem humaniťák, takže nečekejte nic takovýho: fotočlánek). 
Pondělí- Praha, zápis na VŠE. Hooodně velký vedro, hoodně studený frappuccino. Hoodně dlouhý nákupy a hooodně složitej obchod s fototechnikou. Hooodně velkej zázrak s mym -3 roky rozbitym foťákem. (ta fotka je z něj.. :) )
škoda že mi na kelímek místo "Kanna" napsali něco, co vypadalo jako "Gava" :D
super trička, který jsme si zase nekoupily :D

Čtvrteční piknik s Týnkou. Dva sajdry vole a debata o American Horror Story  <3
Tate a Kit :) A kdo je váš nejoblíbenější? (2. dr. Thredsoooon :D)



Další piknik (furt jen samý pikniky!) s holkama a vodnicí (olé!)


Zkoušely jsme na fotku udělat bubliny, nikdy se nám to nepodařilo současně (a mně vůbec :D)
A pak se šlo na party po městě. A klasicky za Marshim (kterej klasicky nebyl doma)


V sobotu jsme šli hrát basket, pak k nám grilovat, s Týnkou jsme si daly super mojito a zahráli si super hry "hádej kdo jsem" :D 

Dneska jsme se jely s Teenou koupat. Do "nesnášim to město" koupaliště :D 

můj super "pozor vyletí voda" foťáček, džínový plavky a Teeny supersexy tričko "proti spáleným ramenům"  v akci!

Taky už se těšíte na Monsters University? 20.6. Jo to je vlastně zítraaa! :D

Aaa taky jsme kdysi dávno měli předávání maturitního vysvědčení. Půlka třída měla vyznamenání a byla vyznamenaná. Dostala jsem pero Parker za "práci pro školu". Na právech se mi bude hodit! 


Komentáře

  1. kam teda pujdeš na školu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždyt si chtěla nejvíc na vše, tak co děláš :D

      Vymazat
    2. tak sem se asi rozhodla jinak :D Je to problém? :D

      Vymazat
    3. když se někdo dostane na práva, tak prostě i zapomene, kam chtěl jít doopravdy, jen aby šel na tu "prestižní" školu, a pak všichni ti, kdo to udělaj, jsou tam neštastný a nehoděj se na to.

      Vymazat
    4. jo, ale já nikam nechtěla jít "doopravdy". Prostě jsem jen nevěřila tomu, že to vyjde na těch Právech :) A myslim, že nešťastná z toho opravdu nebudu.

      Vymazat
    5. Ha, nejsem jedinej kdo má tenhle názor. :D

      Vymazat
    6. Tak si ho nechte joo? :D

      Vymazat
    7. však třeba budeš livovat.

      Vymazat
    8. zvlášt když jsi Kanno (debilní přezdívka) taková rozjivená pipinka :D

      Vymazat
    9. sakra co proti mě máš? :D

      Vymazat
    10. prostě si Kanno debilní jak tvoje přezdívka :D

      Vymazat
  2. Parádní fotky! Jinak souhlasím, v tomhle vedru se prostě nedá žít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík :) No asi jsou ty vedra ale pořád lepší než déšť a bouřky, který maj přijít teď :/

      Vymazat
  3. Z článku jsem nějak nepochopila, jestli jdeš na VŠE nebo na práva? Nebo snad nějaký právní obor na VŠE? (V tomhle se nevyznám, jdu úplně jiným směrem :D) každopádně pěkné letní fotky, s tím frappuccinem se Starbucks mi vážně děláš chutě, nejoblíbenější letní kafe (teda po Frappé v Řecku :D). Foťáček na posledení fotce je supr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala jsem to trochu zmateně, protože jsem možná i trochu zmatená byla :D NAkonec jdu na práva :)

      Vymazat
  4. Taky bych si dala líbit ty pikniky! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Supr fotky!Já mam vedra právě nejradši:D

    OdpovědětVymazat
  6. vypadáš na 45 :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, taky pojeu do Prahy :)) A ten foťáček :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já si teda myslím, že je Kanna není pipinka, která vypadá na 45 :-)! A ty práva...mmmm, myslim, že litovat nebudeš ;-) :-D! (tvoje fanynka M_ _ _ _ _ A) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně vypadá na 40, někdo má prostě stařeckej obličej, ale pak v 60 vypadá furt na 40, což je výhoda, Kanno :D A jsi pipinka no, ale třeba se odpipinkovatíš někdy

      Vymazat
    2. Z čeho soudáš, že je pipinka?? :-D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY