Geek's girls, 0% konečně!

 
Kdyby někdo viděl scénu z dnešní velký přestávky v jejich třídě, asi by se tomu smál. Jo vlastně tam pár lidí bylo, ale ti pak odešli a zůstali jsme tam jen my- dva páry a dva notebooky.

Holky o rok starší, ze stejný třídy, kluci ze stejný třídy, s vášní pro TeamFortress 2. Oni rhajou a ony sledují, jak hrají. A vůbec jim to nevadí. 



Včera jsem byla u zubaře.. Nevím jestli to znáte- takový ty otravný návstěvy zubních hygienistek, kde vás (->mě) pokaždý skoro seřvou za to, že nepoužívám mezizubní kartáček. A vždycky si s ním začnu čistit až tak 3 dny dopředu (=funguje to!). Jenže jsem takovej pocťa (slovo, co zní skoro jako cí'ta :-D) a vždy se k mé zubní rychloočistě přiznám. A tak se mi stalo, že ačkoliv jsem včera měla zubní krvácivost na 0% (v minulých prohlídkách to byly samý 100% a za veelúspech jsem počítala i 47%), tak jsem byla opět pokárána a bylo mi opět doporučeno si je mezizubním čistit každý den. Poslušně jsem to odkývala, ale už teď vim, že to dělat nebudu. Je to moc náročný na spotřebu kartáčků.. Každopádně i tak jsem za těch 0% dostala odměnu ve formě vyleštění zubů! Hohoo! Chtěla jsem si ten pocit užít co nejdýl, ale "bohužel" jsme pak šli na Kebab. Mňam, ten byl tak dobrej :)


Večer jsme koukali na BlackBooks a chtěli se učit...vlastně jsme ani moc nechtěli :-D
Učila jsem se až kolem 10. A zatím se to zdálo efektivní. Zatím to stačí :)
Uvidíme ještě při testu z Bi, slohovky z NJ a ČJ a pak to bude všechno.


A mám se super :))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY