Investigativní panda

Dnešní den byl docela pohodovej.
Ve škole prakticky jen 2 hodiny, protože ty 4 další byly vyloženě odpočinkový.
Olympiáda z češtiny mě potěšila, bylo tam téma na sloh, který mi super sedlo :) Měl se napsat příběh k obrázkům- 1. chlápek jede vlakem 2. něco kope v lese 3. je u výslechu 4.zpráva v novinách o zločinu. Věděla jsem, že všichni budou psát, jakože co se tomu klukovi přihodilo, tak sem to vzala z jinýho konce a napsala jsem  to tak, že ty fotky byly ilustrace k mému článku do novin, protože jsem investigativní novinářka a pracuju na tomhle případu. Nazvala jsem to lesní vrah, a až na konci se ukázalo, že lesní vrah znamená, že krade vánoční stromečky. Jo nevim, jestli je to až tak super, ale mě se to prostě líbilo a měla jsem z toho dobrej pocit.
Gramatická část byla ale docela dost těžká a moc sem ji nedávala.. no, uvidíme, jsem zvědavá jak to dopadne.
Untitled-mpt5rtchr-98452-500-333_large



A taky jsem zvědavá, jak dopadnou lidem závěrečky v autoškole a pak jak dopadnou někdy v dubnu mě :-D

O volný hodiny jsem jela s babičkou a dědou ankupovat vánoční dárky (opět pro mě..). Koupila jsem si jeany, tričko, beranici a super úžasnou čepici s hlavou pandy. Moňoo. Je tak roztomilá! :-D Jo asi v ní vypadám docela hloupě a vtipně a dětinsky, ale nemohla jsem si pomoct.
(slovo "Panda" mi připomnělo Skins :-) Favim.com-25265_large)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY