Mám ráda ten předvánoční shon

Přesně tuhle dobu lidi většinou nesnáší. A ikdyž chápu přesně proč, tak nechápu, proč si to neužívaj stejně jako já.
Věta v půlce prosince (co v půlce.. týden před Vánocema) : Já ještě nemám ani jeden dárek!
Joo, taky jsem ji říkávala, ale popravdě jsem už nějaké dárky měla-vymyšlený a postupně jsem dokupovala jeden malej, druhej malej.. až jsme zjistila, že mám vlastně skoro pro všechny a chybí mi už jen 4 dárky. A to jsem byla schopná stále opakovat větu, že stále žádný dárky nemam.
Teď už slavnostně prohlašuji, že je mám. Dokonce je mám i zabalené. Balení mě nikdy nebavilo, ale tenhle rok to nebylo tak hrozný.
136602900_full,r,470x470_large


Další věc, co mě baví je úplně uvolněná atmosféra ve škole. Kdyby to takhle bylo celý rok, lidi by školu milovali. Je to taková pohoda! Vždycky je mi skoro líto, že už jsou prázdniny.

Taky se dneska tak nějak vyřešil Silvestr. Bude u nás, jako za starejch časů (jednou). Už jsem měla v plánu jít na Silvestra někam jinam, jen jsem se rozhodovala ke komu, ale tohle je pro mě nejlepší. Vím, že bych si to bez holek nikdy neužila a pak bych byla hrozně smutná, jaký super zážitky prožívaly-beze mě. Asi to nebude tak ideální, jako je to pro mě, pro všechny, ale snad to bude dobrý.. A zase o něco lepší :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY