Mediální med

Mediální výchova mě baví čím dál víc, ikdyž si spoustu lidí myslí, že to je jen kravina a ztráta času.
Máme zadaný projekt- natočení propagačního videa ohledně volného času studentů na gymnáziu. Říkal nám, ať ukážeme, že se dokážeme bavit i něčím jiným než se opíjet v pátky a soboty.. No, jak nad tím tak přemýšlím, tak moc jinejch věci mě nenapadá. 

Jako jo, někdo má kroužky- výtvarka, hudebka, sporty, další cizí jazyky a třeba je v tom fakt dobrej a baví ho to. Někdo chodí do galerií, na koncerty (a nevim kam se dá ještě chodit, aby to vypadalo reprezentativně). Většinovou výplní volnýho času sou hlavně kamarádi, jenže jak do videa zaznamenáte kamarádství tak, aby vyznělo "atraktivně", ale ne moc osobně nebo klišovitě (existuje slovo klišovitě? :D).
Máme na to čas do Vánoc, což neni moc. (rým)


312541_160128517407939_100002323748469_328031_829717273_n_large


Vánoce jsou totiž sakra blízko a já nemám ani tušení, co komu dát. 
Ale co, ani mi to nevadí :) To se nějak dá. 

A ještě jedna věc: přemýšlím, co dát jako podkladovou hudbu do toho videa.. a žádná efektivní písnička mě nenapadá :/



baby don't worry

You are my only
You won't be lonely
Even if the sky is falling down
You'll be my only
No need to worry

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY