Nejlepší školní den

:))
A to to ráno vypadalo tak nepříjemně-vidina 3 testů a 7 hodin ve škole. Ale hned po nultý fyzice se to přehouplo, vlastně docela náhodou jsem šla s holkama sprejovat studovnu. Nikdy předtím jsem to nedělala, a asi mi to ani moc nešlo, protože skoro všechny chyby a "přeteky" byly moje práce :-D Ale bavilo mě to.
Y%25252520%252525283%25252529_large
 Od vybírání barev, přes nakupování se slevou (+bonbonek), rychlokurzu sprejování od vrchní mistrině Sprejerky, (neni mistryně tvrdý Y? jo asi jo :D), první krůčky a první barevný růžovo šedý lajny, první domy, dělání šablon, bezúčelné mytí rukou, svačina dělnic v kuchyni, názory všech co to viděli- jak se jim to líbilo a jak nás chválili až po dodělání posledních stromečků, keřů, lamp (:-D) a následné focení se s umělkyněmi na štaflích :)



Celý výtvor bylo jedno město celý zastavěný panelákama (trpchu jako to sídliště v Misfits) a nad nimi se tyčily památky jako třeba Eiffelovka, Big Ben(g), hotel v Dubaji ("Dublinu" :D), Kaplického knihovna, opera v Sydney, Říp a nakonec i Monument z Washingtonu :) Všechno bylo v teplých odstínech růžové (červené, jak by řekl náš ředitel), světle růžové, oranžové, žluté (hezké) a trochu i žluté (nehezké) a k tomu jako doplnění odstíny šedý a černý kontury. Prostě umělecký dílo.
Těšim se, až to tam zabudujou celý i s počítačema. Na okna by klidně mohli dát nějaký závěsy a vypadalo by to tam naprosto úžasně. :) Skoro ne jako ve škole


Bylo to hrozně super :) A jsem ráda, že jsem to mohla dělat s nima :))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY