Reklamace na druhou

Já už radši nebudu nikdy nic psát.
Moje nálady a názory a dojmy na všechno kolem mě se hrozně rychle měněj. Každej den, každej půl den mi všechno přijde jinak.
Lepší. Pak je to chvíli dobrý a pak je to zase divně horší.

A já nevim co to ovlivňuje.

Protože zrovna teď se mam dobře:). A těšim se do školy.
Tumblr_lvnuyum3pc1qeacw9o1_500_large

A taky sem dneska pochopila, jaký to je, když vás bolí irmí břicho. A taky, že na to nic nepomáhá. Musela sme jít domu, svíjet se na židli mi přišlo ve třídě nevhodný a pomalý umírání jsem si taky radši nechala až na doma, kde jsem si vlezla do postele a snažila se usnout.
Odpoledne už to bylo dobrý a tak jsem šla za mamkou do práce a pak vyreklamovat notebook. Opět. Tak snad už pak konečně bude fungovat.
Jo taky sem vyreklamovala světýlka a dostala za ně jiný-žlutý :)

A taky sem napsala Ježíškovi. A první přání byly modrý propisky (jsem skromná)Tak se mi zdá, že Ježíšek mi tu propisku nadělil nějak s předstihem :-D

A aby bylo vidět, že se ze mě stává rozomilokočičko maniak, tak přidám ještě jedno video. A komu nepřijde roztomilý, ten jeee..... pro toho ani nemám slov!
Odkaz na video :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY