Třídní sraz

Třídní sraz se třídou, se kterou jsme se viděli naposledy ten den ve škole.. ách, to je nostalgie.

Stejně se nás ale sešlo docela málo (možná právě proto-pro ty lidi to prostě nemá význam->nechápu). Nejdřív 4 u kina, pak 6 u gymplu, pak 9 u žabky a konečný počet 10 v Chanci, kde zas někteří začali odpádavat.
Byla to hodně super akce, a co jsem se tak ptala, tak byla ještě víc super i potom, když jsme někteří odešli.
Mám ty lidi hrozně ráda, ráda se s nima bavim, směju, piju, kritizuju, diskutuju.. škoda, že už jen jeden rok. Klidně bych na gymplu vydržela i 10 let.  Tumblr_lwi06xm0v51qg0gmqo1_500_large

V Rendě byl nějakej opilej pán, co vyprávěl, že je z blázince (:D), ale házel peníte do Jukeboxu a poprosil nás, ať tam něco vyberem. Tak jsme vybrali. Coldplay a Mňágu :)
Za celej večer jsme měla jen 3 piva+frisco a asi sem neměla domů chodit tak brzo, protože když jsem šla spát, tak to byl přesně ten stav, když jste nejvíc opilí a točí se vám svět, když zavřete oči (a spát s otevřenejma očima se moc nedá). Domáč mi poradil ať si lehnu na bok, tak sem řekla, že to zkusim.. no a probudila sem se až ráno-lampa rozsvícená a notebook se zprávama od něj pod postelí..Naštěstí to přežil (ten notebook).
A celej den jsem jen unavená a nechce se mi nic dělat, ani na sraz s ANičkama jsem nešla a teď jdu jen k babičce na předvánoční večer.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY