Vánoce a Silvestr

Je divný psát o Silvestru ještě před silvetrem, ale nevim kdy jindy bych pak zase měla chuť psát.

Vánoce byly klasicky dobrý. Jediný minus bylo málo sněhu, ale i to částečně vynahradilo nečekaný sněžení přesně o štědrej večer. Dostala jsem samý super dárky co jsem si přála a snad se i dárky ode mě (od nás) lidem líbily.
Jednou jsme byli na běžkách (26.) a jinak sem čas trávila pitím čaje, ujídáním vanilkovejch rohlíčků, bramborovýho salátu a klobásek. Prostě idylka. A taky sme objevila novej seriál, co mě zaujal. Na Coolu dávali 25. několik dílů za sebou- Halo, tady Indie. Je to fakt sranda a bavilo mě to :)
27. sme jeli domů, k babičce na oběd a tak..
29. jsme jeli dopoledne do Třebušína. Bylo to tam hodně super :) Byl to přesně ten typ Silvestru, kterej znám z dětsví. Parta kamarádů a chalupa. A to stačilo. Byla to neskutečná sranda. Výlet na Kalich, kde se cestou jen tak vypily 2 litry rumu, postupný odpadávání členů výpravy, a následný probouzení a znovakalení a takhle to šlo asi do 3 do rána, kdy se teda ty intervaly probouzecí a spací srovnali a spát šli všichni. Nebo se aspoň přehodili do klidovýho režimu. Míst na spaní tam bylo teda docela málo, ale dalo se. Taky sme se tam nejeli vyspat. Ráno v 9 jsme jeli s Pájinou domů a tady sme na 6 hodiny usnuli. A teď jdu asi zase spát.

Tak dobrou noc a dobrýho silvestra :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY