Vánoční klasika: Liberec=sníh

Já: Jééé sněží!
Michal: Co to zase padá za sračky?
Tumblr_lv6fxolyzj1r6kmgvo1_500_large


Celý víkend jsem v Liberci. Líbí se mi tu. Sice už jsem upustila od celonočních her s bratrancema na počítačích, ale za to jsem schopná ráno brzo vstát a jít do města s mamkou nakupovat vánoční dárky. Vlastně jsem si koupila dárky jen pro sebe, což neni úplně ideální, když ještě pro nikoho nic nemám :-D
Pak se s náma sešla teta a všechny tři jsme šly na kafe. Mňam dala jsem si perníčkový Latté a vypila si ho v obřím koženym křesle s výhledem na Ještěd :). 
Ještě jsme koupili babičce kytku k narozeninám a pak šli do restaurace, kde se ty oslavy měli slavit. Michal mě snad i docela radost z tý pánve, co ode mě dostal, ikdyž to nebyl uplně tak primární účel. 

Ve Foru byla akce Líčení zdarma, ale až od 18 let.. achjo, to vážně vypadám tak mladě? No, tak zase nic. Ale kvalitu vlasů jsem si změřit nechala, na to žádný věkový omezení nebylo. 

Jo a toho sněhu tu moc neni, ale šlo o ten pocit vloček ve vlasech :) Snad někde výš v horách, kam dneska pojedem na výlet, bude :) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY