Všechno nejhorší a smutný nový rok

Dolehla na mě sladká vůně Vánoc a já mám chuť někoho nesnášet. Sice vůbec není opodstatněná, jen se mi prostě chce sdílet s někym názor: ježiš to je ale kretén/kráva!  Jo neni to tradiční vánoční přání, ale ze všech těch "krásný vánoce a užijte si klidný svátky" je mi vážně blbě..Jo ze všech ne. To bych kecala, spíš jen z těch hromadnejch na FB, nevkusnejch fotek a trapnejch statusů..
Jasně, chci ať si lidi užijou hezký prázdniny, ale nějak nemám potřebu jim to psát. 

Jinak se mám ale docela super. Jsem u tety, je tu SNÍH (hohohoo) a moje rodina.  A to mi k těm pravejm Vánocům stačí :)

A nebaví mě pořád řešit Silvestra a doprošovat se lidí, aby přišli.. Ještě musim dohodnout s bráchou, jestli tam můžu pozvat víc dalších jinejch, novejch lidí a pak to snad už bude vyřešený. 

Napsala bych ještě něco hnusnýho, ale to se k Vánocům moc nehodí, tak si uživejte a (s)mějte se(x) :) Jo to se asi k Vánocům taky nehodí.. tak já už nevim..

(a tohle je asi nejvíc zmatenej článek za poslední dobu, kterej vlastně nic neříká a jen jsem potřebovala si něco napsat)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY