Změna je život a bydlení je hra

Naprosto spontánní nápad si přestavět pokoj.
Sice sem ten starej měla ráda a líbil se mi, ale prostě mě začal nudit a chtělo to změnu.
X_d518e51d_large


Nečekala sem, že se to tak povede, nejdřív to vypadalo dost pofidérně. Postel jsem postavila podél zdi a vedle na dlouhou zeď vedle sebe poskládala velký černý psací stůl a hned za něj komodu. Působilo to hrozně stísněným a nepřirozeným dojmem. Velkou část večera jsme strávili sestavováním stojanu (věšáku), co mamka přivezla od Betyny. Sice jsem nejdřív naprosto nevěděla kam s ním a hlavně- co s ním, ale nakonec je to skoro nejlepší kus nábytku (hned za postelí, která s ním tvoří suepr designovou dvojku). Komodu jsem nakonec dala na místo, kde předtím stála velká šatní skříň a tu odsunula na chodbu. Tím pádem jsem z chodby musela odsunout jinou skříňku ("na svetry" :D) a dát ji na půdu.
Tumblr_lud1k6aanu1qdqohqo1_500_large
(ilustrace a zároveň inspirace :))

Můj pokoj teď vypadá hrozně prostorně, hezky, útulně a hlavně JINAK :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY