blablablablabla

Tři dny před lyžákem a mě začne bejt blbě.. S U P E R.
Zkusim to ještě nějak do soboty vyležet, ale mám hroznou rýmu, bolí mě v krku a něco divnýho se děje s mym uchem.

Vracet se po Vánocích do školy bylo divný, jako by se už do tý školy vůbec chodit nemělo, prostě jsem si odvykla. Ale i tak je to tam stejně pořád super.
Dnešní zajímavá prezentace o biologii (bez ironie), super zkoušení z dějepisu (s ironií), super dvě volný hodiny (bez ironie) a konečně seminář z HAj, ten teda byl již klasicky suprovej, díky Andrewovi, který zase zářil.

Dělala jsem si na netu (krásná.cz :D) testy na různý otázky a v těch výsledkách jsem se vždycky našla, sakra jak to ten internet dělá, že to tak sedí :).

Taky vás tak štvou pomalý prohlížeče? Thank God za Google Chrom.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY