Konec dobrý, všechno dobrý

Až takhle super jsem si to snad ani nepředstavovala a nevěřila, že by to mohlo vyjít.
Lidi se sice scházeli pomalu, což nazačátku vypadalo až skoro tragicky, když tam byli jen takový malý hloučky lidí, co se spolu neznaj a nebaví, ale postupně přicházeli další a další a asi tak v 9 už tomu nic nechybělo :)
Tumblr_lx1t4r2hy01qa7ajjo1_500_largeVšichni donesli kopu chlebíčků, chipsů, tyčinek, šampaňský a jinýho alkoholu.
Každýmu jsem psala na ruku číslo a poslední host měl krásně skoro kulatou 35. Asi tam teda ve stejnou dobu nebyli všichni najednou, ale i tak je to docela výkon na nás mini barák. A ještě větší výkon je, že se skoro nic nezničilo-jen sušák, na kterej se odkládaly bundy. Ale to není až taková ztráta.

Celej večer jsem pila alkohol jen tak decentně a bylo to daleko lepší. Ráno mi vůbec nic nebylo a rovnou jsem se mohla pustit do úklidu. Byla jsem ráda, že už to tam holky předtim trochu zredukovaly :) Stačilo jen umýt skleničky, utřít linku a vytřít (jo, na to poslední se ještě chystám). Jo a taky se muselo vyprat pár povlečení :-D

A taky jsem dostala super dárek od Vepříka. Takovej, že se mi chtělo brečet štěstím.

O půlnoci jsme se všichni sešli na zahradě, se šampaňskym a jahodou, s lampionáma štěstí a dokonce i s rachejtlema. Odpočítávat jsme začali sice asi trochu pozdě, ale myslim, že to vůbec nevadilo. Všichni jsme si ťukli, popřáli krásnej novej rok a já to u každhýho myslela naprosto vážně, nebyla to jen taková klasická fráze, o který jsem tu už psala, měla jsem hroznou radost a cítila se hrozně šťastná, protože mi všechno přišlo najednou tak krásný a jednoduchý, a tak jsem chtěla, ať se tak cítí všichni.

Nikomu nebylo špatně (jo bylo.. ale nikdo nezvracel :D) a snad se to všem líbilo, alespoň částečně tak, jako mě. Už teď se těšim na další takovou party - a to jsem si u minulýho silvestra řikala-ještěže je další Silvestr až za rok.. Tenhle bych si klidně zopakovala :)

"jsem hoooooodne opila,ale to ze tohle pisu ne vim, ponevadz to nepisu :D orrrr to píšu ale nevim že top íšu protože jsem tak opilá :D ....ale ne, ja nejsem ja takz je uplne lehky vedet. ze ja tak opila nejsem :) :D
mám ráda domááááááááč :D a sex s ex 
ale to bychom tu nemelui tresit takze doufam., ze se mate fajne vajne a uzivate si s(ex)ilvestr :D psapappapappapa mocinky vas milaškuju :D" 

:-D tohle k tomu asi prostě patří :) Aneb, není nad to, když vaše kamarádky znají vaše heslo :-D :)

"jak tomuhle muže někdo věřit? a jak muže tvůj život ovlivnit to, že sníš na nový rok drůběží párek :D"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY