Lyžák 2012

Klasickej lednovej lyžák. Rok bez lyžáku bych si připadala divně :)
Tenhle je zase o něco jinej- jiný lidi, jiná chata, jiný lyžování. Něco je lepší, něco je horší. 


Nejlepší lyžák byl asi ten minulej rok.. no bezpochyby. Tenhle je taky dobrej, na super lyžování se sice teprve těšíme, ale i tak je to tu na sjezdovce sranda. Včera jsem se (opět) učila na snowboardu a k mému potěšení jsem si od Marty vynutila, ať mi řekne, že už mi to docela jde a to mi pro ten den (a další dva roky, než se k prknu zase dostanu) stačilo. 

Na pokoji jsem s Martou a Aničkou, což je super. A vlastně je nás už zase 5 :D Což je taky super. Tyhle vtípky. Pokoj jsme si upravily o několik pár maličkostí a hned to tu vypadá utulněji. Ve společenský místnosti jsme si "ukradly" barovou židli, aby se líp sedělo u okenního parapetu, kde je wifi, věšák, aby se měly kde sušit bundy, konvici na čaj (čaje tu pijem asi tak 10x za den :D), polštářky na volnou postel, takže teď slouží jako gauč. 
naše zombie fotka :D

Už máme za sebou dva dny lyžování na docela nudný a malý sjezodvce, ale teď už se jen můžeme těšit na to lepší! Dneska nás čeká výlet do Trutnova, kde si nakoupíme jídlo <3 a pak už jen Černá hora každej den 8 hodin lyžování:)))) Už se těšim :)

Jo a jsou tu TUNY sněhu a pravidelně každej den ještě sněží novej snííh :) **********************

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY