Návrat do reality + fotky

Taky tak nesnášíte tu okamžitou nudu, kterou pocitíte, když se vracíte z nějakýho vydařenýho týdne , hned za značkou značící začátek vašeho města? A nebo to snad takhle mám jen já? A nebo je naše město prostě jedna velká nudná díra? Nevim. Každopádně mám to takhle pravidelně, klasicky a nevyjímaje.


Každý lyžák jednou končí. A ikdyž se vám vůbec nechce domů. Suprovost toho lyžáku spočívala v tom, že jsem nevěřila, že tak super bude. Lidi z kvinty jsou uplně super a přijde mi že maj ve třídě mezi sebou super partu, řikáme jim "ti malí", ale v hodně věcech jsou daleko chytřejší než my (viz. hádejte u koho jedinýho se našla flaška s alkoholem? U nás! Ti malí si to totiž šikovně všechno přelili do petek už ve městě), kalili každej den a ráno byli v pohodě. Super byli i kluci- Vilda, Marek a Slepičák. Fakt jsem si nemyslela, že si třeba s Vildou budu v něčem rozumět.


Ale na druhou stranu jsem i ráda, že jsem doma. Profesoři už mě tam pěkně štvali.. nojo, jako před dvěma rokama, prostě to samý. Hysterická a natvrdlá. Jojo.. za všechno jsme mohly my tři a proto jsme všechnu práci navíc musely dělat my.
A taky sem se těšila na narozeninovou oslavu M&T.
Sice před ní bylo pár komplikací, třeba jako to, v kolik a kde se sejdem... radši bez komentáře, jinak bych se zase (vlastně docela zbytečně :D) rozčílila, ale na ní to bylo supr :) Hrozně se mi líbil ten prostor kde se to konalo. Úplně prázdnej byt jen s kuchyňskou linkou a zařízenou koupelnou, v pokojích uměle dodaný židle a stoly s jídlem, prostě klasickej kalící byteček.
To byl takovej mezník jak přežít ten jeden večer zpátky doma. No a teď už si jdu zase zvykat na normál.

Celej dnešek sem přežila v posteli. V 9 jsem se probudila a ve 14 zase usnula. Chtělo by to nahodit zase trošku jinej režim.:))

Pár dalších fotek z lyžáku: 




Čůráám :D
Markovo oblíbené SAW

netradiční zrcadlovka s paní Kačenkou :D

Kadeřnický studio u kvintanů na pokoji .)
superpohodička u nás
žehlení :)
Aaa , me se tak líbí moje vyžehlený vlasy! :D
Slepičák :D
 V Trutnově :)
LEGO+star wars= <3 :)
Jedna čekací:)
S Vildou :D :)
S Aničkou a Baileys :))
Nás obídek :_D
a tuhle si prostě neodpustim nakonec... koblížci :)

No a to je všechno. Asi jsem to měla dát do zvláštního článku :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY