Není to hezký? Stále doufat v to nejlepší? :)

Zítra jedem s Elitou na Gaudeamus. Nakonec mě přemluvily (spíš já se přemluvila :D) jet už v úterý a přijít tak o Mediální výchovu.. Sice ve středu bych jela pohodlně autíčkem za 35,- kaček, ale sedět na kafi s nima-k nezaplacení.
Už se těšim, už mám totiž jakoustakous představu o tom, co chci studovat. Nebude to nic s chemií a matikou, tak doufám, že toho někdy nebudu litovat.. ale technickej, přírodní a vědeckej typ asi vážně nejsem.. Takže to vidím na sociální vědy nebo práva.
Tumblr_lxvk15ltta1r58nk3o1_500_large



Dneska byl ve škole velice náročný den-první hodina angličtina, testík (2), příjemné "utabulování" z chemie, zkoušeníčko z němčiny. No tolik sem toho na pondělí nečekala.. Snad by mi známky měly vycházet akorát na vyznamenání, ale už vidim, jak si to ještě někdo rozmyslí a dá mi ještě jednu dvojku navíc. No vlastně by to asi nevadilo :D To je jedno.

Škola mě ale zase baví. Fakt hodně a fakt se do ní vždycky těšim :) To je super. Až po letošní zkušenosti, jsem začala chápat lidi, kteří nenávidí školu, protože v ní nemají nikoho s kym by se mohli bavit. Kdybych tak měla přežívat další dva roky, asi bych to nepřežila. Mít přátele ve škole, lépe ve třídě je to nejlepší co školní systém pro vzdělávání mladých lidí vynalezl. :))

Taky jsme dneska byli reklamovat sluchátka na poště..Snad mi přijdou nový co nejdřív :)) Pak jsme si dali hamburger, ze ketrýho mi bylo vážně docela blbě a pak šli spát. Vzbudila jsem se až těsně před 8 a říkala jsem si, že doma si hned půjdu lehnout.. no tak si půjdu lehnout až teď :)

Doufám, že si vybereme školy, na který se dostaneme, budou nás bavit, uděláme je a k něčemu nám v životě budou.
Že budeme bydlet spolu, jako v Přátelích a že se budeme znát celej život :)

tak co, taky si myslíte, že to všechno takhle jednoduše vyjde? Já totiž jo! :)

Komentáře

  1. "i still hope for the best" <-- takhle nějak bych to viděla :D to naše bydlení

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY