Plesnivost



Začala nám plesová sezóna! Wohoo! Lépe ani začít nemohla :)
Sobotní ples 4.A se mi totiž strašně líbil :) Sice to bylo asi proto, že to byl první ples po dlouhé době (rok :D), ale i v jednotlivých částech byl povedený (až na tu část, kde mi umíraly nohy..).
Dneska ráno jsem to počítala- na podpatkách jsem vydržela 7 hodin v kuse (a když do toho započítám to, že na plese se hlavně TANCUJE, tak bych to trpitelsky měla vynásobit dvěma.. ). Jo, asi přehánim. Jasně že se to dalo, ještě k tomu, když se mi ty boty tak líbí :D Ale bříška prstů cítím ještě teď, snad se to do příštího pátku (aneb 4.B) vzpamatuje.

Za tenhle ples jsem neutratila ani korunu! Wohoo (podruhé). Lístky jsme měli v ceně za držení šerp (joo spadla mi jen jedna šerpa!) a na pití se tak nějak zvalo.
Taky mi docela dost velkou radost udělalo to, když mi asi deset lidí chválilo šaty :)

Když jsme stáli v zákulisí se šerpama, tak vidíte jak jsou ty maturanti nervózní a hrozně svůj ples prožívaj, což je docela logický, ale vůbec si neuvědomujou, že plesů jako je ten jejich zažijou ostatní ještě miliony a na tomhle jednom konkrétním nikomu jinýmu vlastně ani moc nezáleží.

Tancovala jsem vlastně ani ne tolik..a to jsem si minulej rok říkala, že konečně tancovat budu. Nejvíc asi s bráchou a s Davidem, pár tanců s Domáčem (protože se mu nelíbily ty písničky :D) a nejlepší tance s holkama :) Naše paření na Wild Roses bez podpatků. Jooo ať žije etiketa! :D

Byl to super večer se super lidma, super pitím, zábavou a TOMBOLOU! :D

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY