"Těšim se na svůj život"

Jak se vůbec může někdo těšit na svůj život, když už ho právě teď žije? Jednoduše. Prostě se těšim z toho, jak jsme ho žila jako malá, jak ho žiju teď a jak ho budu žít dál. Je to skvělej pocit cítit se tak, že vám všechno vychází a všechno se zdá být v pořádku. Vlastně ani nevim, jeslti o tom mám psát, aby to nefungovalo jako zakřiknutí a nebo aby mi pak někdo neřek: "Ale Ančo, víš že...." blablabla a další nějaký zlý věci, co mě teď vůbec nezajímaj a nechtěj zajímat.
Tumblr_lx3c2pkuxw1qkfw2s_large


Prostě se těšim na svůj život :)

Těšim se na lyžák /jestli to vyjde/, na maturáky, na jarní prázdniny, na jaro celkově-když si prohlížím fotky z minulýho nebo předminulýho jara uplně mi srdce skáče radostí, protože až po tom roce si ještě víc uvědomuju, jak super lidi kolem sebe neustále mám a jaký super věci spolu prožíváme, jak mam super život a že bych si asi všechny svoje kamarády hrozně záviděla, kdybych nebyla já, a těšim se i na léto, protože to bude léto v dobrodružnym stylu.

JARO 2010 <3
:))
AničkyBOY_SHIRT_DAYGIRLSs vepřemcoolKámo make me nohamabazéénBaloonsgirllss Teenkouve škole

Jo těch fotek je docela dost.. já si jen nemohla vybrat. A vlastně na všech ostatních blogách mám fotky ráda, tak proč ne tady :)



Tumblr_lx26u1oy4a1r2ree6o1_500_large
A upřímně, jediný na co se netěším je Itálie a proto tam ani nechci jet a asi ani nejedu. Už mě to prostě nenaplňuje. Poprvý to bylo popsatelný těma slovama, kterýma jsem popisovala jaro (super super super super) po druhý to bylo jiný, sice taky super, ale už nevěřim, že by to něco mohlo překonat..  A proto chci jet někam jinam.
A U T E M. se spacákama (možná i stanama) v kufru, s rádiem, kde hrajou samý letní hity s peněženkou nabitou (nebo nabytou? :D) eurama, s holkama na zadních sedačkách (jo vlastně bych an tý zadní sedačce mohla bejt klidně i já, když ještě nemam ten řidičák), a s vidinou super dobrorůža a cestou do nekonečna a ještě dál.
Tumblr_lseykrxvmt1qk7ynro1_500_large
Kdo to vidí stejně? :)

Komentáře

  1. Brejloun Ájoun :D06 ledna, 2012

    Jáááááááááááááááááááááá :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY