Trička SALE jsou stále neprodejná!

Školní den, kdy vás víc než půlka chybí=pohodis.
Tumblr_lpislk8mr91qbg4qwo1_500_large
Na oběd jsem šla k babičce, kde jsem dědovi stáhla diskografii jeho oblíbenýho zpěváka a on měl pak takovou radost, že na jeho písničky se mnou tancoval po pokoji.
Pak mi psal brácha ať za nim jedu do Prahy.. brr.. vůbec se mi nechtělo, ale zase-řikám si-je to brácha, měl dneska těžkou zkoušku, co bych pro něj neudělala.. a tak jsem sháněla někoho sebou.



Doma jsem zabalila poukázky na slevu do Letňan (->kopačky) a kartáček na zuby pro bráchu.
Nakonec jsem přemluvila Domáče, ať se mnou jede, ale už ve vlaku se mi to zdálo jako hrozně zbytečnej výlet za vyhozený peníze.. Ale nebylo to vůbec špatný :) Potkali sme se s Vaškem, nasedli na metro a pak busem do Letňan, kde si brácha zkoušel tričko na tělo s V výstřihem, u kterýho jsme s Domáčem skoro rozešli, protože sem řekla, že se mi líbí a on, že je naprosto příšerný a gayjský :D Radši už sem pak bráchovi žádný triško nevybírala a šlo se na ty kopačky, kde se ve vzhledu vážně nevyznám..

Vybírala jsem ještě překapávač na kafe. Sice kafe nepiju, ale čaj z překapávače je tááák dobrej a tááák praktickej na takovéto ranní pití čaje! :) Ten jsem nakonec nevybrala.
V Tescu jsme si nakoupili výhodně jídlo- mňam bagetu a pomazánky a jak správný socky to jedli na lavičce hned pod kamerou.

Domů jsme jeli s Petrem, což je super výhodné pro nás chudé studenty.

Jo a potkali jsme panáčka z LEGA v životní velikosti!

a jedna nepříjemost: cestou na vlak mě potkala moje třídní. což by bylo v pohodě, kdybych neměla mít ještě dvě hodiny semináře Historie v angličtině.. joo to se nějak vokecálkuje.




Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY