Jarní plniny

Prááázdniny. Tak moc jsem se na ně těšila a tak moc se povedly! 

Začalo to vlastně už plesem v sobotu. Nevim co napsat k plesům, všechny sou prakticky stejný. Některý si užijete, jiný míň. Tenhle patří do první kategorie. Trochu se pilo, trochu tancovalo, bavilo, smálo, povídalo, fotilo a plánovalo. (nakonec se naplánovalo, že pojedem na chatu k jedněm kamarádům do Jizerek  )


V neděli odpoledne jsme jeli už na plánovanou cestu do Liberce. 

Pohodička ve vlastním bytě. Nakupování, vaření, sledování filmů, spaní, snídaňování, LYŽOVÁNÍ . Byly to super 3 dny. Na Valentýna jsem dostala růžový tulipány, šli do kina na StarWars ve 3D (koupili světelný meč) a pekli jsme malinový muffiny, který jsme pak vezli na chatu.

Naše velké jizerohorské dobrodužství začalo prakticky už na autobusové zastávce, kde jsme nastoupili do špatného autobusu, který nás vyhodil asi tak o 4 zastávky dřív, než jsme potřebovali a další jel asi tak za 40 min. Půl hodiny jsme si tam (za trest naší blbosti) počekali, ale pak nás přijeli zachránit autem. 

Před běžkovýletem jsme se posilnili langošema a v 1 vyrazili na tůru i přes velkou nepřízeň počasí. 

Určitě jsem nezáviděla těm, kdo byli na běžkách poprvé. Byla jsem ráda, že si můžu dělat starosti akorát o to, abych přežila, neumrzla, našla správnou cestu a ne i o to, jak se to vlastně běžkuje.Nejkrizovější situace nastala na přehradě, kde se přemazávaly vosky, šíleně foukalo, všichni mrzli, ale prostě jsme se dohodli, že se vyfotíme. Nastavování samospouště, balancování na zábradlí, (ne)přepadávání dolů a nakonec i focení.
  
Všechno ale dobře dopadlo a když padla tma, tak sme už stoupali po stráni v metrovym sněhu zase zpátky k chatě. 

Večer byl úplně suprovej  Pilo se, hrály se hry, zpívalo se, povídalo, krásně spalo a poznala jsem 3 nový lidi z Prahy. 

Ráno se nám vůbec nechtělo odjíždět, nakonec sme jeli ve 12. 

D. odjel s rodinou na lyže a já pak šla ještě s nima večer do čajky  Bylo to úplně super 5 dnů :)


Další den jsem šla s babičkou nakupovat do města a narazila jsem na samý super kousky. 
No a v sobotu vlakem na lyže na Špičák. Starej dobrej Špičák.. já už tam snad ani nejezdim kvůli tomu lyžování, ale kvůli tomu, že to je taková tradice a místo plný vzpomínek na mládí :D :)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY