Jééé :) dududududu

ňa ňa ňaňaňa
Tumblr_lzr6orwzkp1qelq1qo1_1280_large
Včerejší první jízdu v autoškole jsem si suprově užila. Je to jednodušší než se to zdá(lo-mě). Ale zase to nechci brát až tak na lehkou váhu, protože, to že se dokážu rozjet a řadit vlastně moc neznamená. Když k tomu započítám to, že vždycky zapomenu zapnout světla a dokonce si ani nevzpomenu zapnout pás. Před křižovatkou nohu na spojku taky nedávám, do zrcátek se nedívám, couvat neumim, blikat umim (jen vždycky trochu zmatkuju na kruhovym objezdu), jo a taky neumim brzdit. Ale to se snad naučim.

Klidně bych měla jízdy každej den .


Další zajímavé věci v mém životě se asi nedějí. Až na těstovinový salát, který se dneska děl a zítra se bude dít k svačině. Mňam mňam mňamňamňam.

Jo vlastně jo-včerejší focení s Týnkou. To se nám zas něco povedlo :) .




Jinak se mam super, škola je super, jídlo je super, lidi jsou super. Co víc si přát?
zebru a kočičku

Komentáře

  1. Mě teď taky kámoš bude učit jezdit. :D Ne neporadila jsi mi to, ale vykoumala jsem to zanedlouho :D Taky mě baví život, jsou takový ty chvíle kdy si říkáš, tyjova život je sranda. A nemyslim tim alkohol, takový ty okamžiky, kdy se rozhlídneš kolem a zjistíš, že život je fakt pecka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak, je to Florette :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY