Žižkovská noc!

Festival měl začínat oficiálně v 17:00, pro mě začal už v 16:00 a prakticky začal až v 18:00.
Obrázek

První dojem jsem díky Werče a její kamarádce Julii, nebo nějak tak, nabyla hned po příjezdu tramvají na Olšanské náměstí (..první dojem byla vlastně restaurace Olšanka :D). Julie, se svítivě zelenou ofinou, si šla koupit Colu, aby měla čím zapíjet krabicák, jelikož se jí nechtělo utrácet za další lahev na přelití, chtěla něco najít v kontejneru, kde bohužel (naštěstí) nic neměli.
Šlo se sednout (!) do parku, protože už je přece teplo. No, já si tam hezky mrzla v mojí sportovní červený zimní bundě a pomalu se kolem mě začali scházet další punk-metal-lidi v černejch hadrech.Nikdy asi tomuhle stylu nepřijdu na chuť. Co je originálního nebo stylovýho na tom, že vypadáte jak bezdomovec? Kluci potrhaný kalhoty, soclý bundy, podivný boty a co nejhůř barvený dlooouhý vlasy, většinou na červeno nebo to alespoň něco jako červená být měla. Nechci to nijak shazovat, je to každýho věc, ale já bych si v tom prostě přišla vyloženě trapně. Holky ale byly oblečený dobře. Julie se zelenou ofinou a červenýma dvěma culíkama měla koženou černou bundu s nápisy kapel a sukni. A Werče to taky moc slušelo. Taky tam pak přišlo ještě pár kluků, kde jejich atraktivnost byla nepřímo úměrná délce jejich vlasů :)


V 17:00 nás pustili do baru bunkr Parukářka. Když píšu bunkr, myslím tím bunkr. Představte si nějaký vám známy řapík-tak takhle nějak to tam vypadalo. Nejdříve vás čekalo asi tak 100 schodové schodiště do útrob země (prý už tu má někdo předplacenou rezervaci na 21.12.2012 za 10tis. :D). A pak ste se ocitly prostě v pravém bunkru-úzké betonové chodby a 3 větší místnosti- bar, stage a backstage. Přiznám, že sem se tam cítila nejdřív docela dost nepříjemně. Proto sem taky odešla ještě než začala hrát první kapela a šla naproti klukům ke zkušebnám v Matrixu. Děkuji mému orientačnímu smyslu, že jsem to přes Žižkov došla v pořádku (ikdyž je to tak 500 m jinou cestou, jak jsem zjistila později.). Pak jsme si dali věci ke klukům na byt, jedli pomelo, kouřili vodnici a před půl 8 vyrazili zase směr bunkr. Musela jsem po telefonu navigovat asi tak 5 lidí, protože jsem byla jediná, kdo už tam někdy byl. Joo, ale všichni tam nakonec podle mých instrukcí dorazili :)) (i Týna, ikdyž se spožděním :D).

Jako první hráli Kombajni a v dost velkym skluzu. Jejich vystoupení se mi ani nijak zvlášť nelíbilo, klasika, jen horší zvuk než třeba v Rendě a víc cizích pogujících lidí, což moc nemusim. Mezi tim jsme si dávali piva brčkama, jedli brambůrky od Týny, seznamovali se ze studentkou VŠCHT z Kazachstánu, běhali nahoru po schodech nadýchat se čersvého vzduchu.. Pak hráli Mimo realitu a to bylo uplně suprový :) S holkama jsme vepředu tancovaly a pařily, jenže pak se ta hudba začala líbit i všem pankáčům kolem a začali zase to svoje surový pogo. Krásný na tom je, že když spadnete, tak vás nikdo nenechá ležet a hned vás zvednou. Takhle by měla fungovat celá společnost a ne jen na koncertech při pogu. A taky není dobrý nápad jít před podium s pitím, protože to pak většinou dopadá tak, že je (Týny) víno rozlitý na (mym) tričku.
Po koncertě jsme se přesouvali do Divočáka na Řezníka. Vybrali jsme si ne zrovna správnou cestu, jelikož jsme dvakrát museli přelezat plot kvůli probíhající stavbě, ale aspoň jsme pak narazili na večerku, kde jsme se posilnili a šli dál. Bar Divočák byl šíleně narvanej a byl tam asi nejhorší vzduch vůbec. Hrál tam Řezník a de Sade a jeli tam hitovky jako "Zabte tu píču!", "Holku v mym sklepě" jsme bohužel už neslyšeli, jelikož jsme šli zase o dům(bar) dál, a to do Matrixu. Tady bylo asi úplně nejvíc lidí. Fronty u barů, fronty u šaten, záchody jsem radši ani nezkoušela. Naštěstí sme našli místo u stolu, kde seděla Zu a tak jsme s ní chvíli házeli papírky na lidi a pak se pomalu přesunuli k podiu kde začínali Hentai Corporation. Na ty se tu sešlo šíleně moc pařících lidí, a byla to neskutečná show. Hlas toho zpěváka je naprosto úžasnej a nezapomenutelnej. Ještě k tomu hrajou příjemný swingový tempa a pak do toho začne ten jeho screamo hlas. No prostě bezva. Ale stát tam hodinu mě už docela unavovalo, bolely mě nohy a hlavně záda a za tu instrumentální pauzičku bez zpěváka jsem na ně možná byla i vyloženě naštvaná (ikdyž chápu, že vydržet v tomhle tempu pro toho zpěváka se vážně nedá-když běhá po podiu, neustále si svlíká sako, zkouší si olíznout mikrofon mezi nohama, hladí si nahý břicho a bradavky, zpívá a celej projev prokládá hláškamy typu: Tak co vy píči!). Po konečném songu Dr.Zaius a vytleskaném přídavku se celá masa lidi rozešla. Při čekání na ostatní se Matěj pořád ptal, jestli si může dát oříšek, když má ten svátek. A nakonec jsme se zázrakem sešli a vyrazili směrem ke klukům na byt, kde jsme si vzali věci a vydali se na noční tramvaj.
Klasický noční tramvaje a půlhodinový čekání na ně. Rozehráli jsme v tramvaji hru, že se jede bez držení, což mělo za následek to, že v jedný zatáčce půlka lidí popadala.
Najíst jsme se šli do KFC, který na Andělovi bylo ve 3 ráno úplně plný, takže jsme si vzali jídlo s sebou a vyrazili do kluků oblíbenýho Nonstopu, kde všechno šlo podezřele hladce a dokonce nám i zahráli písničky z Rebelů, takže se logicky muselo něco zlomit a to něco byl rozbitej půllitr a klasicky naštvaná nepříjemná servírka (hodná svině :D)
Domů jsme přišli v půl 5. Uf.. Byla jsem docela dost utahaná. Rozdali se trička na spaní a šlo se spát.

:) Takže úplně super fest(ivalová) sobota! :)

Komentáře

  1. za poradatele dekuju za krasnej clanek o festivalu, doufam ze priste dorazis zase :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjova, krabicák? Lahev z kontejneru? Já se takových punkáčů bojim, vypadaj a chovají se jako bezdomovci. Netušila jsem, že se ti líbí punk hudba. Ani jednu ze skupin, kterou jsi napsala neznám :D Znáš example? Teď jsi na něm ujíždim. :p Bude na rock for people, tak jsem přemýšlela, že pojedu :) Pokud mi to mamka dovolí, ale jede tam i moje starší sestra, tak snad to vyjde. Ty bydlíš blízko Prahy, že takhle nocuješ v centru? :P Ty se mááš ! U náš nikdy nic není :D Kromě nudy, ale teď bude poslední maturák za tenhle rok. Tak se těšim až jsi naposledy zatancuju na hity Michala Davida :D (nemusim ty český písničky, ale občas je to vtipný :D) Florette

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY