Hektický týden!

Uáá, vůbec nestíhám (a proto o tom musim napsat..).

Včera jsem se dozvěděla, že mi zkoušky na autoškolu posunuli už na příštá čtvrtek. Uaa. Takže žádnej chillošek o prázdniny. Ale stresík.

Jo a včera jsem měla narozeniny :) o s m n á c t é



..a koupila jsem si svoje první legální pivo, ale jako na potvoru v tom obchodě prodával můj kámoš a tak ho ani nenapadlo chtít po mě občanku, takže jsem ho k té akci musela donutit a "hrdě" vytáhla občanku, na důkaz toho, že už mám oprávnění si kupovat alkohol. Kámoš se tomu jen smál, ale mnohem víc se smál mojí fotce na občance, kde vypadám hůř než můj brácha v 15letech.

Na víkend byly v plánu rodinné oslavy a myslím že se vydařily až až :)

A vlastně jsem ani ještě nepsala o týdnu předtím, když jsem byla v Anglii. Bylo to úplně totálně s u p e r! :) Bydlely sme s holkama u mladý rodiny s roztomilym miminkem, kde nám hrozně dobře vařili. První večery jsme byly docela dost unavený a tak se šlo hned spát, ale poslední večer jsme to rozjely :D Joo!
Počasí nám přálo a tak jsem prakticky z očí nesundavala sluneční brýle (které jsem si za 1libru koupila nové +další super věci za málo peněz!). Navštívili jsme spoustu památek a zajímavých míst, ale stejně se mi nejvíc líbily londýnský parky a kvůli všudypřítomné zelené trávě i hrad Warwick. Sighsteeing jsme prokládali dosti vydatným shoppingem. Nejlepší to bylo asi na Camdenu, kam mě vzal Domáč metrem a kde bylo tolik věcí, co sem v životě neviděla.. hlavně ty lidi tam. Tahle čtvrť rozhodně stojí za navštívení! :) Na jednom z trhů jsem si koupila tričko STARWARS Coffe a byla tak spokojená, že mě na I<3LONDON tričko úplně přešla chuť. 

V tomhle týdnu mi přijde, že je děsně moc testů a látky na doplnění. Ještě se k tomu přidala nějaká anketa pro městský úřad, do který jsem se nějak nedobrovolně dostala a teď musim oběhnout 30 domácností a položit jim anketní otázky. A k tomu to učení na zkoušky, ale hlavně připrava na páteční narozeninovou PARTY! :D Jooo! :) Snad nepřijde tolik lidí, co dalo, že se zúčastní.. protože to by náš domeček asi nepřežil :)) 

A konečně k dnešku-dneska jsme byly s Týnkou fotit pod Řípem. Je to pohodička, dojet si tam autem, nafotit a zase si odjet. Už se těšim na svůj řidičák, až budu říditi naše auto a poslouchat u toho hudbu z novýho auto rádia :)

Komentáře

  1. Londýn, tyjiva asi ti nemusím říkat, že ho taky miluju, ne? :D Tybláho, taky bych chtěla mít řidičák. Učím se řídít, kámoš je trpělivej a naučil mě to ((nebo aspoň část). Nejtěžší je snad rozjet se do kopce.. A nezapomenout držet pořád (POŘÁD!!) spojku!! :D Co bylo pro tebe nejtěžší? Zrovna jsem ti chtěla napsat, že mám podobnej řetízek jako ty, ale pak mi došlo, že už jsem ti to jednou psala :D Doufám, že narozky řádně oslavíš :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY