Je jaro...

... a cesty jsou rozbité jako loni
učím se nové trasy mezi dírama velkýma jak pasti na slony.  (Mňága).
... a za měsíc mám narozeniny
...a můžu vyměnit (můj oblíbený) zimní kabát za (ještě oblíbenější) podzimní(neboli jarní) kabátek
...a můžu pomalu začít vytahovat Conversky z krabice (dokud mě neomrzí moje One starky :) )
...a spíš- jeduuuu do Anglie! :)
...a můžu si šetřit libry na nový boty z Anglie
...a řeky jsou rozlité, jako loni, vracím se na místa, kde se zastavil čas, a jdu se projít (Mňága) 
...A nic už nikdy nebude takové, jako loni. (Mňága)
...a já tě nikdy nepřestanu milovat (Mňága) 
X_d6718e26_large 

-> docela často teď vzpomínám na loňský jaro. Tohle březnový sluníčko a první teplo mi ho hrozně připomíná. Na můj první rozchod, na otravný němce, na moje sedmnáctiny, na čas strávený s Aničkou, na všechny ty super chvíle na sluníčku, s vodnicí a friscem a slunečníma brýlema, za Billou, na všechny ty zážitky s policajtama, když jsme věděly, že tuhle historku nebudeme moct ještě dlouho vyprávět, protože to prostě nezvládneme vlivem hroznýho záchvatu smíchu. 
Jsem zvědavá jaký bude letošní jaro :)

Doufám, že se nepotvrdí výskyt klasické a pravidelné jarní tragédie, která mě pronásleduje už tak 4 roky. 

Btw, loňský narozeniny si vlastně moc nevybavuju. Co se dělo? Bylo to nějak extra? Vybavují se mi akorát fotky, jak vybaluju dárky (joo dárky si pamatuju :)) Dokonce i lízátka Chupachups a Vodku 42 od Michala :D ->syndrom 42). A taky to, proč jsem musela dát koberec na střechu. Ale to, proč tam zůstal ještě dalších půl roku už si nějak nevybavuju.. jo aha-lenost. 

Letošní párty bude velkáá. A snad i dobrá :) Dress code-tuxedo aneb Suit up! 

Jo a Justin Bieber má dneska narozeniny! Je jen o 25 dní starší než já! Congratulations, už jsi velký kluk! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY