Tramvajová dobrodružství

Ve čtvrtek jsem nešla do školy, ale jela do Prahy na kontrolu. Což sebou nese vlastně jen samé plus a jedno mínus v podobě náběrů krve. Plusů bylo hned několik- komixová knížka Kačera Donalda, kterou plánuju dát bráchovi k narozeninám (ikdyž přemýšlím, že až po tom, co si ji přečtu..), narozeninová sleva v Orsay a nová černá sukně z HM.
Pak jsem se nechala přemluvit a v 18:00 vyrazila do Prahy znova s Verčou a Ráďou, vybavena bílým vínem a toptopicem
.66ae36782c_80499495_o2_large



Večer začal velice dobře tím, že Verča odlila úplnou přesnou půlku Toptopicu a dolila ji vínem, z čehož vznikl vynikající drink na úrovni v nenápadném obalu od hroznové limonády. Pomalu se to rozjíždělo v tramvaji, zastávky rychle utíkaly a víno rychle ubývalo, u hlaváku úplně došlo a tak jsme se vydali ke koupi něčeho dalšího. Paní v Žabce se nás (snad ze srandy..) ptala, jestli nám už bylo 18, když si kupujeme JEDNO pivo. A já ji (ze srandy) odpověděla, jestli teda jako chce vidět občanky (ikdyž mi ještě 18 vlastně neni :D). Při přecházení nás málem dvakrát přejela tramvaj- poprvý to byla naše vina a podruhý vlastně taky. Pak na nás hlásili nějaký bezďáci kvůli pivu a pak jsme konečně vystoupili na naší konečné zastávce a jali se hledati náš cíl. Situaci nám trochu komplikoval plný močový měchýř, což ještě ztěžovaly zachváty smíchu a pozvání od cizích kluků na kafe.
Ale šťastně jsme dorazily. Přivítaly se. A šly na záchod, neboli na panáka. Takhle jsme šly na záchod ještě 4x. A možná to nebyla dobrá volba, ale na barmanovi jsme si vyprosily svítící náramky. A pak začala párty, když kluci začali hrát a my (a naše svítící náramky) tancovat. Koncert se prej kvalitou moc nevyved, ale mě se vážně líbil.
Málem jsem ztratila moji oblíbenou pastelku-náušnici, ale naštěstí mě na ni hned upozornila jedna holka a tak jsme ji pak dohledali. Omlouvám se tomu, komu jsem ze stolu ukradla a snědla skoro všechny pomerančový TicaTacy, ale nechávat je tam jen tak.. to je holý nerozum.
Domů jsme se dostali někdy před 12.
A ráno jsem zaspala.. do 12.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY