Nuna is so hiiigh

nuna is driver!
Řidičák zvládnut i zapit. Nevim co z toho bylo vtipnější.. :D
Každopádně velej čtvrtek se vážně hodně poved, ikdyž v nějakejch chvílích sem si řikala, že jsme fakt asi velkej debil (třeba když jdu dělat závěrečky a ani nevim, kde se vlastně konaj a vůbec nevim, že by se za ně třeba mělo platit a tak shánim bankomat na výběr z mojí karty, které (jak jsem právě zjistila) za 2 prochází platnost.. ).

1280351022_-minutes-14_large 

Když vynecháme organizační věci, tak jsem tu zkoušku zvládla asi docela dobře. Test na 98% a 1 bod jsem ztratila na poslední otázce o první pomoci, protože jsem si ji už jen letmo (a špatně) přečetla.
Jízdy jsme měli ale až za několik hodin (protože komisař šel k lékaři) a tak jsme se s Fandou (kterej dělal řidičák na motorku) poflakovali po městě, v cukrárně, v kostele a nakonec to zakempili u Aničky, který tímto děkuji za azyl a podporu :)
Po zkouškách jsem šla s mamkou na oběd a poprvé jsem si v pizzerii dala něco jiného než pizzu (rybu!) a dvě deci vína. Ha! Pak jsme se spontánně rozhodly jet do Ústí na nákupy, kde jsem si konečně po roce a půl koupila jeany!

Večer se u mě stavily holky s překvapením (překvapení byly samy o sobě ony :D). Pila se vodka s ananasem, melounová, šampaňský. Ale nejlepší "drink" byl asi stejně čajík a mlíčko :D Ani nevim, jestli to mělo nějaký prokazatelný účinky, ale ikdyby ne, tak jako placebo to stačilo a cítila jsem se fakt "high". Chtěly jsme jít na zelený pivo, ale už měli zavřeno a tak se šlo jinam, kam šla jenom Teena.
Pak jsem šla spát k Domáčovi a další den ráno jsem jela na rodinný výlet (opět) do Ústí. Brácha si vynutil, že bude řidit v našem "novém" autě, aby si mohl poslouchat písničky z jeho novýho rádia.
Vyjeli jsme lanovkou na Větruši, kde jsme se prošli a pak se naobědvali. Tam jsem si konečně mohla dát zelený pivo a velikonoční menu (kapra a salát). Pak jsme zašli ještě do kina na Okresní přebor, čehož jsem se možná mohla vyvarovat, protože mě to absolutně nebavilo, hlavní hrdina mi byl hrozně nesympatickej a na facku a celkově to nemělo nějak extra děj..

Doma jsem k večeři "grilovala" párky na pánvi. Byla tu na chvíli Verča a tak mi dala k narozeninám přání se vzpomínkama.
Pamatujete si ještě na drink Francouzák z PL? :-D Byl hrozně dobrej! A Teenu po něm bolel trojúhelník.

Komentáře

  1. na ten si dost pamatuju !! :D byl fakt mnamkozní ale už ne ! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY