Budete na mě myslet tak, až vás bude bolet ruka

Matika úspěšně napsána. Vlastně se teď docela stydim za ten článek "niczmatikynechápu", popravdě jsem totiž dostala 28 bodů ze 30. No.. Asi jsem se to prostě přes noc nasála do mozku a ono to vyšlo.
535617_359152240787113_100000770213204_916980_698485912_n_large
Dnešní den jsem strávila jako ošteřovatelka a žena v domácnosti. Brácha je nemocnej, chudák, nemůže vůbec jíst a skoro ani pít. A nedal si dokonce ani přesnídávku, kterou jsem mu koupila (ve Schleckeru za 9,90!). Pak jsem doma uklízela, uklízela a uklízela skříň a vyřadila asi tak tunu věcí, co pošlu kamarádce na Moravu. Doufám, že z toho oblečení bude mít fakt radost, protože mi to docela trhalo srdce ji to teď dát. Třeba suprový komixový legíny.. ale stejně si myslim, že mi neslušej.


Zítra mě čeká pěkně hnusnej školní den. Od 7 a ještě k tomu test ze ZSV.
Ale naštěstí hned po škole (pro toho, kdo má španělštinu) se jde na pouť. Jde nás z města asi 50 lidí-kamarádů cestou na Říp. Joo to bude super :) Jdu s Teenkou a Týnkou. Beru si na cestu pohodlný boty a vínko. A taky se snad letos dočkám první vystřelený růže a srdce z lásky. Stejně to srdce plánuju sníst, tak doufám, že to nebude nijak vadit a snižovat hodnotu.

Dneska jsme se fotili. A mě bylo řečeno, že moje obočí vypadá jak bláto (což byla pravda), protože jsem se (ne moc efektivně) snažila zamaskovat červený pupínek těsně vedle. Když vám tohle řekne hodně dobrá kamarádka, je to úplně v pohodě a skoro ji poděkujete. Ale to, že mi jedna spolužačka (je mi jedno, jestli si to čteš..) řekla, že moje silonky jsou moc tmavý a fakt to vypadá hooodně divně, když ještě neni léto a nemám opálený nohy. To mě fakt naštvalo. Měla jsem sto chutí jí říct co si myslim o ní a jejím stylu oblíkání. Nevim proč ke mě byla tak nesmyslně kritická. Pak jsem totiž potkala Týnku a ta se skoro vyděsila, jakože mám už teď holý nohy bez silonek.

A to je asi tak všechno.
jo btw, ty komixový legíny jdu ještě teď vrátit zpátky do skříně!Tumblr_lvofympjug1qjtg6oo1_400_large
jo a děkuju za komentáře :)

Komentáře

  1. - ty legíny jsou fajn
    - taky mám někdy 100 chutí vpálit někomu svůj názor po tom, co mě zkritizuje. časem jsem ale pochopila (já věčně upřímná a do očí svůj názor říkající osoba), že nemá cenu říct všechno naplnou "hubu". Však on jí to pak někdo pěkně vybarví )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY