Days OFF= party ON

Zase víkend, zase oslavy :)
Tentokrát dvě grilovačky. Obě narozeninový, obě suprový, obě za suprovýho počasí, se suprovym jídlem, pití a lidma (skoro).
Až do 12 jsem seděla venku v kraťasech a tričku, v sobotu už teda s mikinou.

Těšim se, až budou nějaký fotky :) Z obou akcí.
Tak aspoň něco málo (slovy: jedna) z mobilu :)
a pro srovnání: (hledala sem ji asi tak půl hodiny :D!!) 3.září 2011




V Bille se mě ptali, jestli mi už bylo 18, když sem si kupovala 8 piv. Jo bylo. Super :)
A poprvý jsem jedla avokádo a mango.

Jinak z mé dobrovolnické práce roznášení anket se stal docela dobrý průzkum, ze kterého vyšlo, že asi tak 75% lidí na sídlištích jsou nějakym způsobem postižení. Jako fakt. Nebo jsme jen měli "dobrou" trefu na zvonky.

Jo a v pátek bylo Poslední zvonění čtvrťáků :) Jako vždycky suprový. Akorát mám jednu nemilou modřinu na zadku.

A v pondělí Čarodky, elitní noc u Teeny s Cimrmamen! :)

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY