Happy Zombie Jesus Day

Velikonoce.
423559_331244406923573_109204525794230_908505_827659320_n_large
Jo, asi to neni moc typicky velikonoční obrázek. Jen mi popis tohohle den pomocí "zombie jesus" přijde trefnej.

Je docela zvláštní, že se mi zrovna dneska na "zmrtvýchvstání" zdálo o někom, kdo "vstal z mrtvých" (ikdyž v tom snu vůbec mrtvý nebyl, takže žádnej horor se zombíkama). Prostě se jen vrátil. Zrovna jsme měli tělocvik, a když jsem ho viděla, tak jsem celou dobu přemýšlela, kde teď bude bydlet. Když u nás už by to asi nešlo. A pak mě napadlo, že asi ve starym bytě, a že tam třeba budu bydlet s nim.


Rozhodla jsem se Velikonoce pojmout velice neforámlně, a tak jediný sváteční co na tomhle dni bylo, byla snídaně do postele složená z chleba s nutelou a mym oblíbenym čajem. Na vajíčka jsem se vykašlala, koledníkům neotvírala. Haha. Ale Domáčovi jsem jako koledu místo vajíčka nalila panáka whiskey (->speciální panák ozdobenej velikonočníma samolepkama! Aby se neřeklo). Možná to byl víc než panák, spíš tak deci.. No, každopádně jsem si musela dát s nim a whiskey neni zrovna můj šálek čaje. Eh.. pít takhle po ránu. Fuj!  Příště snad ty vajíčka vážně udělám.

Cenu za nejlepší pomlázku získává můj bratr, který si ji upletl až dneska z klacíků, co našel na dvorku, aby mu líp držely, tak je obmotal izolepou a jako mašličku použil stužku z visačky od mejch novejch jeanů. Ale nakonec vypadala vážně hezky :)


Komentáře

  1. Už jak jsem si četla tich pár vět o tobě v profilu, z tebe de úplná vyrovnanost!

    Jinak Velikonoce bych zrušila, nemám ráda ten svátek..máma mi vždycky kytky začne oběšovat vyfouklíma vajíčkama..všude zajíčci..:D zrušit!

    Jinak dobrej nápad, s tou visačkou! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY