Jarní-první-pivní

Tenhle týden jsem nějak vůbec nestíhala psát, ikdyž jsem si každej večer v posteli řikala, že si to prostě zapsat musim. Tak začnu a snad na nic nezapomenu.
Tumblr_ljt4kpclnq1qdwdzao1_500_large
Jala jsem se potvrditi svou dospělost a po třech letech si našla čas zajít si do banky (hahaha). No vlastně jsme tím s Teenkou jen dobře využily volné hodiny. Konečně mám internetový bankovnictví! Jsem na sebe tak pyšná! Taky jsme se byla vyfotit na řidičák. Člověk by měl být asi smířen s tím, že na průkazových fotkách nikdy nebude vypadat dobře (a jestli mi někdo napíše, že on má teda průkazovky fakt povedený, tak ať mi to radši ani nepíše..). Ale zase, není to taková hrůza jako v patnácti. Rostu do krásy! Jo!


Ve středu jsem byla donucena vykonat část mé "doborovlnické" práce pro městský úřad-roznášení anketních letáků. Vlastně to nebylo až tak hrozný, až na to, že jsme nachodili asi tak 300 tisíc milionu kilometrů. Ale poprvý jsem se bavila se slepym člověkem. Jo to asi neni moc plus k týhle "brigádě".

Hned po škole jsme ale s Martou, Teenou a Lufím zašli do nového "obchodního centra". Koupila jsem si kecky a bublifuk. Jako každý jaro :) A pak jsme šli na pomerančový pivo Fénix, který je taaak hrozně dobrý!
Večer Domáč pekl "něcotajnýho" podle jeho vlastního soukromýho receptu. Vlastně to byl jen slanej štrůdl, ale bylo to fakt docela dobrý :)  [štve mě automatická oprava pravopisu, ale přece nebudu psát "slaný štrůdl"!].
Domů jsme se doplazila úplně vyčerpaná a zjistila, že píšem z fyziky (ze který jsme stejně nepsali), ale já se ji prostě CHTĚLA naučit. Kde v nás tahle exhausted energy bere...

Ve čtvrtek, to jest dnes, se děly samé zajímavé věci. Nebo spíše vtipné. Spíš takovej něcojakoŇŮŇOčtvrtek. Smály jsme se úplně všemu. Ikdyž to asi vůbec nebylo vtipný, protože si na to už teď ani nevzpomenu.

Na zítřek máme v plánu tzv. pivník (tj. piknik s pivem). A párty u jednoho kamaráda. Tak jsme zvědavá, jak to d o p a d n e  v š e ch n o  a  j a k   b u d e m  n a k o n c i  v š i ch n i   š ť a s t n i

Taky už vás štvou tuny "fashion" blogů, kde se za fakt dobrej outfit považuje to, že si vezmete podpatky, jeany a wayferky? Mě jo. Holky, je to nuda. Módě holt každej nerozumí a to, že se rádi strojíte ještě neznamená, že vaše výplody (kéžby vaše :)) budou lidi se zájmem čísti.

A ještě jeden tip: Všimli jste si v obchodech nových příchutí piv? Já viděla grepový, citronový (další 2 značky, které "kopírují" Staropramen) a limetka s bezinka od Gambrinusu. To poslední ještě nemám vyzkoušený, ale tamto určitě doporučuju. Je to mňam mňam. 

A víte co ještě zkuste? Žít bez předsudků. Bez rasistickejch sklonů, bez výsměchu slabším, bez urážek zpomaleným, bez jednoduchej neobjektivních názorů na věci, kterým vůbec nerozumíte.
579135_3697772652922_1533563071_33298959_290599904_n_large

a na závěr, moje keepcalmsbírka z narozenin :)))

Komentáře

  1. takéto príspevky čítam veľmi rada, aspoň že na tvojom blogu ich nachádzam..:) Ten pivník znie lákavo..musím aj ja moju partu nahovoriť na posedenie v prírode pri dobrom nápoji..:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY