Jedna a půl party denně

Zase jako obvykle úplně plnej víkend :) Pátek i sobota akce. Nebo spíš pro mě každej den akce a půl. Pro ostaní kamarády to byly akce 2.. Jsem jen prostě moc liná/unavená/nemajíc ráda (prázdný) diskotéky ve střízlivym stavu/neposlouchajíc oldies hudbu/neochotná platit za vstupy,když se mi tam prostě nechce.
Ano, přesně takováhle já jsem.
399398_210233702394243_200477166703230_452368_1487006831_n_large

Tak tohle k těm dvěma diskotékám, na který jsem na poslední chvíli (ne)šla. Na tý jedný jsem si dokonce na bráchovi vymohla ať mě hodí zase domu, že tu prostě být nechci a u tý sobotní jsem se prostě jen odpojila od dívčího spolku. A musela přijmou to, že "sem trapná!" :D Vždyť já vim :)


House party jsou stejně lepší. Páteční byla u kamaráda, který bydlí na vesnici a tak byl trochu problém se tam dostat. Ale stálo to za to. Má tak úžasně velkej a zařízenej barák! Nebo spíš tu část, do který nás pustil. Jsem ráda, že sem tam jela, ikdyž jsme nejdřív s holkama váhaly. Po hrozně dlouhý době jsme měla mňamkoidní melounovou vodnici! K pití jsem měla klasický ovocný piva, který ale vůbec nekalej, takže to neni úplně vhodný. Prostě jen na chuť no. A na chuť tam taky bylo naprosto výborný uzený maso! Aaaah!


V sobotu jsem se domluvila s Aničkou, že půjdem na vodnici, protože bylo fakt hezky, prostě vodnicový počasí. Jenže než jsme se dohodli, tak začala být docela zima a na sezení v parku to už nebylo. Tak jsme navrhla, ať jdem k nám na střechu do oken, jako minulý rok. Nakoupily jsme si dobrůtky, ovoce, piva, udělaly vodnici s příchutí citronády, vysedávaly na okně, dělaly kroužky a bavily se se sousedem přes plot. ("To jako kouříte jo? No tak to bych nechtěl ani zadarmo!"). Končily jsme asi v 7, protože jsem se musela připravit na další párty. Anička mě namalovala, vybraly jsme oblečení a nakonec i boty (11 cm). Naštěstí mě vyzvedla Týnka autem, jinak bych tam asi nedošla..



U Páji jsem ještě nikdy nebyla a taky jsem si vlastně zprvu připadala trochu divně. Ale hned mě to přišlo, Pája je super hostitelka :) S Týnkou jsme dodělaly jendohubky a rozlily vínka. Myslím, že Pálavě budu věrná ještě hodně dlouho. Výborný bílý víno-chutná a kalí.
Probíraly se samý zajímavý témata, jako třeba, jestli se cítíte provinile, když sníte tabulku čokolády. A pak jsme si taky s Meki hezky pokecaly na naše společné téma kluci&hry&všechno kolem. Nojo bylo to celý vlastně hodně super :)
 

Ale na diskotéku už se mi prostě nechtělo a tak jsem se stavila u Domáče a byla u něj i celou neděli. Koukali jsme na Family Guye a na Návrat do Budoucnosti. Je to fakt hodně dobrej skoro retro film :)Tumblr_m1jxqzg6yo1qgj4zoo1_r1_500_large

A teď jsem dozkoušla bráchu z algebry. Nechápu, jak to někdo může chápat. Čtvercové matice n z C, nechť náleží blablabla, pak blablaba. Věty, definice, důkazy. NONSENCE!

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY