Kde seženu kocoura jako je Salem?

Jak to všichni dělaj, že když jsou nemocný, tak onemocní všichni naráz? Asi mě to taky brzo čeká, pravděpodobnost, že bych to nechytla je opravdu malá (počítat to ale nebudu).
Ve škole nic zajímavýho až na úvahu na Mediální výchově nebylo.
O volný hodiny jsem si šla pro řidičák. Jooo. Ale sem zvědavá, kam tak jako budu já jezdit. Na nákup do Tesca možná tak.
A pak k Domáčovi, protože to je jeden z těch nemocných. Koupila jsem mu krabici kapesníků a měl z ní hroznou radost :D
Cestou domu jsem ještě nakoupila, pro ty dva marody, co mám doma.
Tumblr_m1os7uazph1qgwqw9o1_500_large

Takže vlastně na dnešku neni zajímavý vůbec nic.
A nic se mi nechce dělat, ale měla bych začít číst Touly českou minulostí a dodělat dotazníky... :X

Jo a děkuju za followerství, potěšuje mě to, ale někdy mi to přijde jen jako důvod, aby lidi víc navštěvovali váš blog. Zviditelnit se můžete jinak. Takovýhle followerství potom vůbec nemá cenu, to si radši jděte psát reklamky na jiný blogísky.

a na závěr ještě Salema, jak papá palačinky. Joo palačinky, taky sem je dneska měla :)
Tumblr_m1iijhawlc1qcnihto1_500_large
Nojo, to je asi nejroztomilejší filmovej kocour co znám! :)


Komentáře

  1. Gratuluju k řidičáku a moc se mi líbí co píšeš o tom followerství jen pro zviditelnění :)Souhlasím!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY