Megaparty je slabý slovo!

Tak si to shrneme-nejdříve podle číselných odhadů:
1. dorazilo celkem 62 lidí, systém číslování nezklamal. Překročení 60 překvapilo. Rekord!
2. Vypilo se 70 lahví alkoholu (jo spíš tak 60, zbylý máme teď ve sklepě ready to another party!)
3. Párty oficiálně začínala v 20:00, čekala jsem že všichni přijdou tak v 9, ale už ve 20:10 tu bylo 30 lidí. Uff..
4. Konec byl stanoven na půl 5, pro některé ale oslava končila až ráno po probuzení.
5. Dostala jsem 4 kytice a jednu kytici mrkví :D
6. Zvracel pouze 1 člověk!


Dobrý skóre ne? :)

Já sem si party užila skoro za střízliva, ikdyž to byly moje osmnáctiny a všichni se divili, jaktože v půl 12 ještě neležim na zemi totálně mimo. Je to vážně divné, ale alkohol mi teď prostě vůbec nechutnal. A dokonce ani moje milovaný Baileys to nenapravilo. Takže jsem za celej večer měla dvě piva a 4 panáky Baileys (+ochutnávka Aniččina domácího moku :) )
Byla jsem ráda, že přišlo tolik lidí, ale v průběhu mě spíš docela štvali. Nakonec ale všechno dobře dopadlo a zničily se jen (tradičně..) dveře do pokoje.

Od holek jsem dostala dárek, kterej mě totálně dostal.. Uplně suprový video s přáním pro mě k narozeninám od různejch lidí a od mamky. A pak naše společný fotky.. To byla poslední kapka (a první kapka mých slz dojetí). Uvědomíte si, že jsme toho spolu zažily tak strašně moc! Že už se známe tak hrozně dlouho a i přes všechny neshody a nepříjemnosti jsme vydržely stále spolu.
A od Dity jsem dostala super tílko, který jsem si v první chvíli myslela, že je handmade:D Ale nejětší dárek pro mě byl, že vůbec přišla :)
419321_359800127372662_259620234057319_1405176_436716462_n_large
Zážitky z párty byly opravdu pestré. Dobře jsem si popovídala a pobavila s lidma, se kterejma sem si předtim skoro neměla co říct, vyslechla si hrozně moc vtipnejch historek, neustále vytírala rozlitý mlíko a vodu na podlaze, seděla ve vaně a filozofovala s Vepřem o životě, měla jednu ze svejch poslední dobou docela klasickejch slabších chvilek kvůli totální blbosti...
Celá oslava byla v tuxedo stylu a udělalo mi vážně velkou radost, jak to všichni brali vážně a dali si s tim práci :) Hlavně kluky oceňuju za jejich saka a kravaty! Jen mě mrzí, že nemáme absolutně žádný fotky :D


Dneska už se druhej den léčim se zánětem močáku.. Supr. A ve čtvrtek mám závěrečky v autoškole. Supr.

Takže doufám, že to vyležim a "vypiju" (už piju asi tak 3 litr černýho čaje.. neni to škodlivý?).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY