Party, party-no press, no stress

Uuu horečka sobotní noci (ten film jsem vlastně ani neviděla:D). Sice to začínalo-pro mě, klasicky nedobře, tak  ale nakonec se to vylepšilo a tím pádem celá akce úplně vydařila.
Na 8 jsem šla k Teeně na "přípravy". Donesla jsem vínko ještě ze zásob. Hned jsme ho vypily, což možná pak Týnce trochu překáželo u malování linek, ale nakonec to zvládla snad ještě líp, než normálně. Byla to hrozná sranda! :)
Tumblr_m1wreiknek1rsm53yo1_500_large 

(weheartit.com)

Pak jsme šly do Rendy a K.(neuvádím jméno, aby nepřišel k úhoně! :D) nás vpustil zadarmo na koncert (koncert zní moc honosně..měly se platit 4 pětky :D). Ale stejně jsem tam nepřišla poslouchat a tancovat. Bylo tam pár známejch lidí, co mi přispěli na opravu dveří, který se zničily na party. A pak tam byli ještě nějaký se kterýma jsem si jen tak popovídala. Taky jsem po hrozně dlouhý době měla vodnici, která mi fakt chutnala!
V půl 11 jsme ale odešli, resp. odejli na Freeland. Tyjo.. nebyla jsem tam 4 roky a na diskotéce vůbec asi tak rok. Ale stejně jsem si přišla, jak když takhle někam jdu úplně poprvé.
Bylo to supeer! S holkama jsme pořád tancovaly a mě to hrozně bavilo! :) Pak přišel i brácha s jeho kamarádama a s Davidem jsem tancovala asi nejšílenějš (ve významu kvality a kvantity) ever. "Ty si sjetá ne?" Ne! Měla jsem jen dobrou náladu a dobrou energii.
Zpátky jsme jeli tak ve 2 (?). Možná dřív.

Jo, tancování na disco písničky bylo dobrý odreagování. Ale myslím, že mě tam zas tak půl roku nikdo neuvidí, nic by se nemělo přehánět :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY