Tour de Říp 2012

=Kalendářně již 4.ročník "Prahubert Tour", pro mě to byla teprve druhá cesta :)

Pouť. Konečně pouť, na kterou se těší skoro každej v našem městě. Mě pouť až tak superúžo nepřipadá, ale i tak se na ní těšim, protože to většinou bývá dobrá akce. No a taky, že byla :)


Asi 60 lidí bylo domluvených, že ve čtyři vyrazí a půjdou 6km trasu pěšky. Nejsme přece líní a na cestě si užijem spustu srandy. A taky že jo. Začalo to ještě před začátkem, když Teena rozbila paní vietnamce v obchodě otvírák a ta pak nám víno otevírala dalšíma 3 a pořád ji to nešlo :D.

Po cestě se popíjelo, porozpávělo, ochutnávalo (mam dva nový tipy co pít: jahodový lambrusco <3 a bílej rum s kokosovym a bananovym džusem), seznamovalo a užívalo si toho, že neprší, ikdyž podle předpovědi mělo. Je vlastně docela dobrý, jak se na malym městě každej s každym zná. Ikdyž se tahle velká partička rozdělovala v každý skupině byl někdo, koho znáte.
Po společnejch fotkám se parta začala docela rozdělovat. Na ty opilý a nepřizpůsobilý pohybu a na ty, kteří by se už rádi hnuli z místa. A tak jsme šli.

Na pouti to bylo /až na ten vstup-50,-korun!/ úplně suprový:) Potkala jsem se s Domáčem, kterej s náma nešel a šli sme si dát něco k jídlu. Pak na vodnici na Lufím&spol.. Dokonce jsem ho i přemluvila, aby se mnou šel do strašidelnýho hradu, protože už sem tam asi tak 10 let nebyla. A jo.. nebylo to strašidelný, ale bylo to dobrý, protože sem v sobě měla půl litru Pálavy (mňam!:D) A pak jsme šli na Chiquitu, což je pro mě taková tradiční každoroční atrakce a stále se divím, jaktože zrovna mě na ní není špatně. Ale bylo to super viset hlavou dolu, máchat nohama, hrozně se smát a zároveň usmívat :)

Taky jsem dostala svoje první srdce z lásky(, který jsem ale nesnědla a tak jsme si koupili ještě jedno z lásky, ale ke snězení) a první dvě vystřelený růže :)

Když jsem byla v sobotu na obědě u babičky, tak se vyděsila, že prej mám nový tetování. Ne babi, to si jen Barbora hrála s lihovkou (a co jsem tak sledovala fotky ostatních, tak já s decetním lihovkovým nápisem jen na ruce dopadla velmi dobře!)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY