Rozumíme si jako α a β helix, nejsme my náhodou hemoglobin?

Dneska jsem viděla film Čarodějky ze Salemu, koukala jsem na něj hlavně kvůli semináři Historie v Aj, jinak by mě to asi ani nenapadlo. Ale byl vlastně docela dobrej. Takovej co bych čekala, že budou dávat v neděli po obědě na Dvojce.
525917_369958259706511_100000770213204_945633_268568011_n_large
Odpoledne jsem jela AUTEM pro mamku do práce (moje první jízda autem on my own! :)), pak k babičce na večeři a pak se ještě s bráchou projet po okolí pro lepší náladu. Hrozně nadával na moje písničky v mp3ojce.. Ale co, mě se líbí a až budu jezdit sama tak si je hezky všechny pořádně vyposlouchám :)


Taky sem dneska dodělávala dotazník pro Městský úřad, na dané adrese byl ale Domov důchodců, a tak jsem si prostě odchytla prvního dědu co seděl na lavičce a evidentně neměl co dělat. Myslim, že byl docela rád, že si pokecal. Čekala jsem výpověď klasickýho českýho znuděnýho a všeobecně negativního důchodce. Ale ten 77 letý pán na všechny moje dotazy odpovídal kladně a skoro s nadšením. Jak se mu líbí životní prostřědí v našem městě? -No tady je to krása! Se podívejte kolem sebe, jak je to tu krásný. Nemám co vytknout.   A v tomhle duchu se nesl celý dotazník. Až na to, že mu mírně smrdělo z pusy to vlastně byl docela dobře strávený čas.

Jo a málem sem přejela hrozně roztomilou kočičku na sídlišti. MÁLEM.

A když sem byla v Tescu tak na mě koukalo hrozně moc starejch chlapů. Toho si nešlo nevšimnout (měla jsem brýle!-kvůli řízení :)). Proč?

A taky je mi líto, že svým kamarádkám nemám co říct o svym životě, když si všechno přečtou tady. Asi někde dělám chybu, v tom, že to sem píšu. Ha!

btw, β-helix neexistuje.
Znáte ji z tý reklamy na Metaxu? :)  A líbí se vám? A i přesto, že vám Metaxa ani trochu nechutná? :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY