Tady bydlím JÁ

Taky máte tak rádi pořady, kde vám předělají (nejlíp zadarmo) celý pokoj, byt či dům tak, že to pak ani nepoznáte? Od seriosních pořadů Bydlení je hra, přes někdy už s nevkusem hraničící Jak se staví sen až k absolutnímu americkýmu kýči Extreme Makeover Home Edition (ten mam ze všeho nejradši!:D).
A taky si tak rádi předěláváte svůj vlastní pokoj, protože na to, abyste se přihlásili do podobného pořadu nemáte peníze/chuť/čas/soudnost?
Ano?
Tumblr_m3pluh5hyn1rs3kyso1_500_large
(fotky z přeměny na konci článku)

Tak to jste na tom stejně jako já. Dokonce mi ani nevadí, když to neni můj pokoj, na tom nesejde. Jediný problém pak je, když ten dotyčný se změnou nesouhlasí.. Což nechápu, protože mě ten můj návr(nápad) přijde naprosto dokonalej!

Ale k věci..
Dneska jsem si vymalovala pokoj na fialovo (konkr.byl mi pokoj vymalován rodinou). Někdy to vypadalo už docela beznadějně, hlavně když brácha začal s tim, že asi omdlí, protože se mu z toho dělá špatně. No.. Já se v tom vlastně ani moc neangažovala, šmatlala jsem si bílou barvou předsíň a čistila všechny škrábance a otisky, co se na zdech vyskytly po všech možnejch oslavách (a bylo jich faaakt hodně-oslav i šmouh).
Když bylo vymalováno a po strastiplné době i vytapetováno (ještě že mam tak šikovnýho tapetáře!:) ), rozhodla jsem se, že nábytek zase přestavím úplně jinak. Tentokrát mi to dalo zabrat, protože vymyslet variantu, jak stůl, postel a skříň ještě rozestavěny nebyly, byla docela fuška. Nakonec jsem zvolila úplně opačnou kombinaci, než jsem doteď mívala. Stůl s postelí jsem dala na stěnu proti oknům a věšák s komodou pod okna. Najednou je tu strašně moc prostoru, tapeta krásně vynikne a celý pokoj vypadá jak z katalogu. Jen se v něm zatím necítím moc doma.

Proměna stála:
Tapeta: 249,-
Barvy a příslušenství: 720,-
Práce: k nezaplacení <3

A teď asi to nezjajímavější-fotky před a po. Fotky "před" jsem bohužel fotila až po vystěhování všech dekorací, takže to vypadá ještě víc bídně.. No alespoň je ta proměna fakt extrémní :)
Změna v tomhle koutě je asi největší. Ta tapeta je naprosto úžasná!! (fotka "před" vypadá hrozně sockovitě :D a už jsou vidět i strhaný nálapeky na zdi)

Rozestlaná postel a prázdnej stůl, takhle hrozně to většinou nevypadalo, ale ta proměna je o to větší! :) 


Na zdi za postelí chybí nástěnka. Komodu jsem si polepila taky tapetou, protože už byla stará a horní deska už nebyla nic moc. (to nejsou fleky na zdi to je stín od lampy)

A tenhle kout mam (hned po postelovym) nejradši. Nojo, to dělá ta tapeta :) Zrcadlo stále na stejnym místě a můžete vidět komodu bez ničeho (bez tapety a bez věcí :D)


Komentáře

  1. ve skutečnosti to vypadá daleko líp :P

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mně je změna pokoje ať už jakákoliv pro toho, kdo ho obývá strašně velkej krok, já jen vyházela půlku toho co jsem měla a odstranila koberec a trvalo to dlouho, než jsem si zvykla :D Ale tapeta je fakt krásná, brzo se tam zabydlíš, uvidíš! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY