Začátek konce školní roku II

Maturity jsou taková pohodička! Pokud jste ve třeťáku..
Denně máme jen do 12 a tak si užíváme neobvykle moc volnýho času. V pondělí jsem si byla s bráchou zaběhat, v úterý hrát první letošní basket a dneska jsme si šli s pivem a nudlema sednout do parku. Prostě krásná letní idylka. Všechny tyhle naprosto vyčerpávající činnosti prokládám ještě tak 2 hodinama spánku přes den a i tak se ráno cítím unavená, divné.


Zkouším se prokousávat Toulkama českou minulostí, abych FM ujistila, že se na tu dějepisnou soutěž opravdu přirpavuju.
A taky čtu povídky od Karla Čapka, joo chci se zase cítit chytrá.  A hezká -> v sobotu jdu s Teenou ke kadeřníkovi.
Potom snad miniparty u malý Týnky a pak oslava u jedný Domáče kámošky.

Ale úplně nejlepší na těhle dnech je můj kocourek. Už chápu, co ty lidi na zvířatech maj. Mít doma tak oddanýho tvora, kterej vrní kdykoliv vás vidí a má upřímnou radost, kdykoliv si s ním hrajete, je něco naprosto úžasnýho!


A z nudy si projíždím starý fotky a vzpomínám na ty zážitky s nimi spojenými :)

Gaudeamus :)

Halloween :D

Chorvatsko :)

Paříž :))

Fotka z léta přesně před rokem :)

Všechny fotky jsou o Áji, protože na jejím rajčeti se tak dobře hledá! :)

Komentáře

  1. Nedělej si ze mě prču, my jsme ve třeťáku a máme pořád matiku, třeba i 3x za den a každej den hezky do dvou!
    U kadeřnice jsem byla včera, tak ať se ti to vyvede líp než mně:) A šaty na předposlední fotce jsou naprosto boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký fotky :)
    taky jsem furt unavená hele :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem poslední dobou unavená pořád. A to beru všelijaké vitamíny, železo v tabletách, B12tku.. a nic. Pořád stejné. Asi by to chtělo na pár dní vypnout a někam vypadnout, ale kdyby to tak povinnosti dovolily :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY