This IS drive by

Čtvrtek: Menší krize, ale dělání všechny smutky zahání, v tomto případě vaření výborný večeře pro celou rodinu a pro ještě větší zlepšení nálady jsem se jela zase jen tak projet. Miluju řízení! :)



Pátek: Pouť u Teeny babičky. Jako vždy suprová akce s elitou. Poprvé jsme tam jely autem a ja řídila. Přijdu si fakt drsně, když všichni lidi kolem civí na 4 mladý holky v autě. Hell yeah. Pouť jsme si sice moc neužili, protože nebylo čeho, ale Štěstíčka jsme si koupily, jako vždy. Jsou z toho dne hrozně hezký fotky a ještě hezčí videa :)
Když jsem odvezla Martu domu, tak jsme ještě zajely na Pískovnu a fotily vtipný fotky :D

drsňačky :)

Miluju bublinky!

tahle fotka není vůbec upravovaná, ta světýlka a bublinky jsou prostě kouzelný! :)
2012
2011
a ještě jednu "řidičskou" na konec :)



Sobota: Oběd u babičky a pak sporotovně-kulturní akce v H.Počaplech. Za to, že byl vstup 150, to teda nestálo. Ale jinak to bylo vlastně docela super. Ve vlaku jsme si  holkama namíchaly příšerně sladkou parodii na malibu s ještě sladším ananasovym džusem, z čehož vzniklo něco tak sladkýho, že si to nedokážete představit. Vypít se to dalo, až když jsme do toho přilily ještě půl litr vody.
Sport nám s Týnkou zaručily skákací boty a o kulturu se postaraly dvě kapely -Blueroom a Mimo realitu. Sice nás asi tak v půlce vystoupení zastihla fakt velká bouřka, že skoro uletělo podium, ale nakonec se zase vyjasnilo :)


Neděle: Zase oběd u babičky+ Andělky narozeninová oslava. Přinesla jsem ji dvě moje barbíny v princeznovskejch šatech a myslím, že z nich byla nadšená. Má totiž celej pokojíček v růžový a miluje šatičky, korálky, narámky, culíčky a všechno tohle holčičkovský parádění. Je to můj člově(íče)k! Slíbila jsem ji, že může někdy přijít a ukážu ji zbytek mýho Barbie království. Jo jsem na něj pyšná!
Večer, když jsem chtěla hodit Domáče domu se mi vůbec nepodařilo vyjet. Asi tisíckrát mi to ve dvoře chcíplo a vůbec mi nešlo couvat. Byla jsem už fakt naštvaná a chtěla to vzdát a skoro se mi chtělo brečet, protože sem fakt nevěděla co dělám špatně. Nakonec jsem tedy záhadně vyjela a až před domem zjistila, že jsem celou dobu měla zatáhlou ruční brzdu...


a když už jsme u toho Homera, vzpomínka na minulý léto a Lufího:

Komentáře

  1. s tou ručnou brzdou to poznám...keď som aj ja akosi zabudla, že ju mám zatiahnutú, tak môj brat pri mne sedel a nieže by mi povedal, že prečo mi to nejde..ale on sa na mne veselo bavil a potom to samozrejme ešte musel všetkým vytárať...a mimichodom tie fotky sú parádne...hlavne tá s bublinkami..:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY