Koukáme autům na kola.

V pátek už jsem byla absolutně nepoužitelná a tak jsem přišla o jednu domácí "Penis" párty ( :D).
Ale v sobotu už jsem byla čilá a schopná zúčastnit se Týnky oslavy narozenin, v podpatkách (aneb moje chůze po kočičích hlavách dolů po náměstí.. :D). ->Nene!


Oslava se mi líbila :) Týna nás pohostila v jednom hrozně hezkym irskym baru cinzanem s citrónem a pizzou. Do toho nám hrála suprová hudba, u který už holky nemohly vydržet to nadšení jít večer tancovat a v nás s Vepřem to vyvolalo akorát touhu jít si zařídit. Což se nám nakonec povedlo (mně). Když jsme si od Lufího zjsitily, za jak dlouho vyprchá jedna decka cinzana.
Došly jsme k nám pro auto a jely se projet nočním městem a zaměstem.
Někdy mi přijde, jakože jsme fakt úplně stejný. Třeba když do školy přijdem oblečený ve stejnym stylu, někdy i ve stejný košili, a to úplně náhodou..

V neděli jsem opět nakrmila mou řidičkou touhu a to výletním obědem kdesi na rozhledně. Ikdyž jsem tam jela poprvý tak se mi jelo hrozně dobře.
Taky jsem se rozhodla, že si vymaluju pokoj a dám si tam super proužkatý fialovo zelený tapety.

Dneska jsem dodělávala dárek pro Domáče, ale mám takovej pocit, že z toho nebude mít radost.. No, kdo by z toho radost měl :D (já).

A dnes je taky významný den, protože Opice Žofka slaví svátek!



..a seznamte se, toto jsou naše nové poklice (mám z nich totiž fakt radost:D!) Ty staré nám byly odcizeny.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY