Zebra, kočička a cholerik

Chtěla jsem zebru a kočičku. A mám zebru a kočičku. Co víc si přát?


Přemýšlím co se v minulém týdnu událo.. Noo vlastně asi nic. 

Ve středu jsme s Týnkou fotily fotky do soutěže.


V pátek byla akcička u Aničky -první super koupání a potom narozeninová oslava u Domáče.





Koupila jsem si první letošní jahody (a jsou fakt dobrý!) a k obědu jsem pekla kuře v pytlíku.

A mým údělem pro příštích cca 15 let (jak dlouho žijou kocouři?) je starat se o jednoho chytrýho kocourka, co vůbec nesmrdí a poslouchá na slovo. Ba ne, je prostě šíleně roztomilej a to mi stačí :)

Jo a prej poslouchám samý depresivní a smutný písničky? A jsem cholerik.  No je tohle pravda?
Walk the Moon- ANNA SUN 





Komentáře

  1. Mít zebru a kočičku - to si přejeme všichni ;-). Fotky do soutěže jsou úžasný - výhra jistá! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY