Co víkend dal a vzal


Nebuďme depresivní a vzpomínejme na to dobré! Včera mi zemřel spolužák a pak se ukázalo, že si to celý s bandou kamarádů jen vymysleli, aby ukázali, jak jednoduchý je rozšířit cokoliv pomocí FB. Povedlo se jim to, fakt sem brečela (a se mnou stovky dalších). Ale nemám jim to za zlý a hlavně-jsem ráda, že to byl opravdu jen vtip.




 s Maki :) Ten dem jsme měly fakt hodně fotek :D
 A s Terkou a Ejdým. Ať tu mám zas i nějaký jiný lidi a ne furt ty samý.
V pátek jsem šla s Maki na koncert v Zámecký a fakt se mi líbil. A vlastně se všechno zdálo být zase dobrý. Dokonce jsem i potkala Ditu a šly jsme za Marshim! :D (fotky jsou od  Drogiho)

V sobotu jsem řídila, zatím asi nejdelší cestu, k nám na chalupu na rodinnou oslavu. Ještě k tomu jiný auto, než s jakym jezdim normálně. Ale zvládla jsem to (žiju).
Přečetla jsem tuny časopisů a taky Kalibův zločin.

A v neděli mě zlomila "nemoc" (fakt velká rýma, bolest v krku a kašel) a ještě se k tomu přidalo ječný zrno.
A vlastně toho špatnýho bylo ještě trochu víc.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY