A jaký je Váš plán na prázdniny?

 Postřehli jste, že už zítra je poslední den školy? Já teda ani moc ne a jako každoročně je mi to líto :/ Tak.. teď už jen jeden rok. Přesně před rokem jsme tak přemýšleli, co si budem řikat za rok. A letos je to stejný, jaký to asi bude příště? Po maturitě?
Tumblr_m3kfrt8whk1qd7m26o1_500_large

Můj plán na prázdniny vypadá asi takto: dočíst Toulky českou minulostí pro dějepisnou soutěž, dočíst Cit slečny Smilly pro sníh, dočíst Ostře sledované vlaky, přečíst něco z povinný četby (K.Čapek- Továrna na absolutno, M.Kundera-Žert) a když mi zbyde čas, tak ještě trilogii Milenium.
Můj neknížní plán se skládá z dívčího tripu na kolech. Pět dní samy v divočině na kolech! S přestávkami akorát tak na spaní a kalení. Pak je tak nějak volno a pak je Turecko s rodinou. :) 
Včera jsem se zúčastnila opravdu velmi kreativního focení. Fotilo se ve škole, ale asi by ten prostor nikdo nepoznal. Já se tak těšim na ty fotky! Uííáá.
Mimo jiné jsem si šla zařídit pas a upřímně je mi jedno, jak tam zas (hrozně :/) vypadám. 



Tohle je můj kocourek! Opravdu miluju, když mi ležíš na klávesnici, no vážně ;)

Ale když spinká, tak je to to nejroztomilejší, co jsem kdy viděla :)
Druhá věc je, že když zrovna neni v náladě, tak se mě snaží zabít .. :


a nakonec pár quotes :)

 Displaypicture_large



Edit: "Dočíst Ostře sledovaný vlaky" zní hodně blbě, poté co jsem zjistila, jak málo to má stránek a dočetla to :D



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY