Mácháš, mácháme

 Školní výlet na Mácháč. Fotky dojmy a prostě to, co si pamatuju a může být zveřejněno.


Před týdnem jsme jeli se třídou na poslední výlet na Mácháč. Máme suprovou profesorku, která nás tam nechala až do pátku úplně volně, jen nám ráno chodila říkat Dobrý ráno a smála se našim nevyspalým výrazům.
První večer se jen tak komorně pilo na chatce. Já s holkama vínko s Toptopikem, ale stačilo. Vlastně si ani nevybavuju nic z toho prvního večera. Asi se nic nedělo.

V Mácháči jsme se nekoupali, protože tam byly sinice a mrtvý ryby. Ale aspoň jsme se slunily a pak se osvěžovaly pod sprchou.

Druhej večer už byl horší. Začalo se pít brzo a stihlo se toho fakt hodně a každej něco jinýho. Upálili jsme Satana, hráli klasický picí hry (bez komentáře..), pak jsme se přesunuli do hospody, kde jsme se seznámili s mnoha dalšími mladými (i starými) lidmi. Vesele se bavili, zpívali, hráli na kytary, trochu jim nadávali, dělali kraviny, zmokli a usnuli. Teda já usnula a tohle je moje verze večera. Každej z nás totiž po upálení Satana dělal něco jinýho.

Ráno na to jsme se šli osvěžit do sprchy. "Já se cítím ještě opilá.." -Já taky. "Nojo, já se totiž zrovna předklonila." -No já taky! :D Prostě neni nad to, když děláte stejný věci a cítíte se stejně.
Poslední den už se mi nic dělat nechtělo a navíc sem ho měla tak nějak dost zkaženej jednou smskou...
A už jsem chtěla domů.

Jinak chatku jsme měli fakt hroznou, ale vlastně asi nejlepší, jaká mohla být. Měli jsme dokonce i záchod! Wohoo. A vlastně i něoc jako "jídelničku (haha). :) Jo a takhle na fotce to vypadá možná i docela dobře :D

Velmi mě zaujala značka Zona nedělního klidu. Srp a kladivo.
A taky styl, jakým si dělat na hlavně úplně suprovej "bobek" :D Já to prostě neumim!





Komentáře

  1. ha ha....no tá značka je bohová..to som ešte nevidela..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám,že sis to užila :) Už se nemůžu dočkat až vyrazíme s kámošema na vodu!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY