Bobr a jiná kinderpřekvapení

Už se vám někdy stalo, že jste se vzbudili, mobil vám ukazoval půl 11 a přitom byla tma jako o půlnoci? (Ale půlnoc být nemohla, jelikož jste šli spát v půl 3). A tak jste si mysleli, že se vám nějak přeřídili hodiny na mobilu. Cítíte se hrozně zmateně a nevíte vlastně co se děje.
To se mi stalo dneska ráno, v půl 11. A bylo to jen zataženýma venkovníma žaluziema.

A tohohle krásnýho bobra sem měla v Kindervajíčku! :D Teenka měla roztomilou ježtici.


Užila jsem si suprovejch 24 hodin ve volnym baráku s dalšíma 3 holkama,  tunou jídla a třiceti stupňovou vodou v krytym bazénu.
Užili jsme si taky curaccao s pomerančovym džusem, hrozně dobrý jahodový Avanti a sangrii s kolou. A taky ještě jednu party v jinym domě a v jinym bazéně.
Prostě Hotel Paradise!
378126_2851353763352_1244749440_33302669_1104290544_n_large
A konečně jsem viděla tenhle film :) Friends with Benefits.
Tohle byl asi nejlepší nanuk co jsem kdy jedla!

V pátek jsem se po velkém přemlouvání vydala na grilovací oslavu jedný kamarádky. A nakonec sem za to byla fakt ráda :)
U kina, kde sem čekala na Báru (Sáru) mě oslovila jedna stará paní a začala se se mnou vybavovat o tom, kam jdu (držela jsem zabalenou lahev vína). A taky o dvou smrtelných bouračkách, které se tu v posledních dnech staly.
V sobotu ráno jsem šla kolem kina znova, a ta paní tam stála zase. Pozdravila jsem ji a začala jsem se smát, protože už sem zase držela flašku. Ta paní mě taky pozdravila, ale nesmála se. Asi si mě nepamatovala, protože předtím  si ani nepamatovala kam jde.

Jo a taky jsem ostříhaná, ale neni to vidět :D



Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY