Nákupní horečka? Ne, DEPRESE!

To vás to fakt ještě baví? Nakupovat ty šílený hadrový hadry z cool obchodů za stovky a stovky korun?

Dneska jsem v Praze bylo skoro znechucena. A nevím proč tak náhle, když v těch obchodech se nic nezměnilo. Máte chuť nakupovat, vidíte všude ty super sladěný kousky, který spolu vypadaj fakt dobře. Ale když se podíváte v detailu na to tričko samotný, tak vlastně až tak super neni a za 499,- vám opravdu nestojí. A na to, aby ste si k tomu koupili ještě za 999,- jeany, 359,-svetýrek, 160,-šátek a 59,-náušnice (boty figurína neměla), už prostě opravdu nemáte (chuť).

Teoreticky možná i jo, ale prakticky se mi ty peníze prostě takhle utrácet nechtěj.

Jaktože je toho všude tolik? Kde se to všechno bere? Vždyť to ty lidi ani za svůj život neunosí, jestli timhle tempem bude narůstat textilní průmysl triček z NewYorkeru.

A pak jsem ráda, když objevim výprodeje, kde máte věci od stovky do 2 stovek. A jsou fakt hezký a máte z nich radost. Jako třeba v F&F, kde maj fakt hezký plavky, ale jelikož jsem tam byla s bráchou a mírně v depresi, tak sem si žádný nekoupila..

jo, ze mě módní blogerka nikdy nebude...




Komentáře

  1. to znám..
    tak at tě to přejde, muck *
    jo, ze mě taky nebude, ze mě bude fooderka!

    OdpovědětVymazat
  2. Jó, přesně moje řeč. ;) Vždycky závistivě pohlížím na ty figuríny, jak je to pěkně zkombinované a tak, ale přitom bych si musel nakoupit všechny ty druhy oblečení co je na té figuríně oblečené. Proto chodím i do sekáčů.. a výprodeje miluju :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY