A U B E R G I N E

Ve středu se konala jedna z mnoha (v poslední době sice z mála..) DNA akcí.
Vyrazily jsme na "nákupy" :D A bez auta bychom to asi nezvládly. 
Takovejch vtípků, srandy, smíchu, kravin a všeho možnýho už jsem si dlouho neužila. 

Akce dopadla tak, že jsme si obě nabarvily vlasy. Jo. Já na fialovo, Dita na růžovo. " "  
Dita to má příjemně načervenalý, hlavně konečky a vypadá to fakt suprově no a já to mám černější než obvykle s odleskama fialový, takže taky suprovka. 

Pak jsme si šly koupit tortillový tequillový pivo do Lidlu, jak socky si sedly za něj a o vrata skladu si to pivo otevřely. Oh yeah. Jsme prostě drsný, akorát, že já to neumim :D

Aubergine =lilek (a asi se to nečte [aubergíne], ale hrozně jsme se tomu smály) a taky je to "fialová" barva na vlasy :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY